hier ook naar de brievenbus aan het staren. pamper zijn bijna op/. dus of ik wil die bonnen of de actie moet komen!!!!!
ik heb ze ook nog niet, dacht dat de laatste bonnen geldig warne tot 31dec 2010 Zit me tsmart te wachten anders moet ik nu luiers kopen voor de gewone prijs en ze zijn nu echt opperdepop!!!
shit, zie net dat ik nog op het oude adres ingeschreven sta... snel maar even veranderd. Ik heb overigens de bonnen al een paar jaar niet meer gehad...
ik heb hem de afgelopen 2 x ook niet gehad, mijn zusje 10 straten verder wel (beide kindjes zijn even oud) hoop dat ik hem nu weer wel krijg
balen zeg mijn pampers raken nu echt op, heb er nog maar genoeg voor hooguit 2 dagen, hoop echt dat ze snel door de bus vallen.. anders moet er een hele goede actie komen maar die is er nu niet
Ik heb de LIHL bonnen al heel lang niet meer gekregen. Al ruim 18 maanden niet meer... ik hou me aanbevolen
en ze zijn er nog steeds niet zucht moet nu toch en los pak pampers halen haha, en balen want jumbo actie loopt niet zolang meer
Hier nog steeds niks. Volgens mij heeft het geen nut om je op die site in te schrijven. Ik heb het wel een keer gwdaan maar toen kreeg ik die bonnen al. Volgens mij heeft het te maken met de verschillende babydozen e.d. Die je aanvraagt zzodat ze je adres hebben
Hier komen ze meestal rond de tijd van de KBS, dus dat zou pas eind maart / begin april zijn.. Ik verwacht ze nog helemaal niet eigenlijk.