ik heb ze ook net binnen, maar wel met 2 pamperbonnen als het goed is krijgt mijn moeder de bonnen ook, dus hopenlijk heeft die er ook 2, dan kan ik weer mooi goedkoop luiers inslaan
Hier ook binnen, maar met 1 pamperbon. En ik kon er net zo goed 2 gebruiken met de kleine op komst! Ach ja
ik heb ze binnen met 2 pamperbonnen en mijn moeder woont 2 huizen verder en die heeft 1 pamperbon. ach, heb ik er toch weer 3
yess heb ze zonet gekregen zitten 2 pampersbonnen in. Wat ik niet snap is dat ik ze nu op mijn eigen naam heb gekregen, de vorige bonnen waren op naam van de vorige bewoners. Volgens mij heb ik mazzel
ik ben benieuwd. maar reken er maar niet op. tot op heden nog nooit ontvangen nl! als iemand zijn pamperbon kwijt wil!?
de bonnen vallen wel tegen vind ik , dezelfde bonnen als de vorige keer maar dan geldig als je 2 stuks koopt van de meeste dingen.
En mijn moeder heeft er ook 2 binnen, straks lekker inslaan bij de etos! Hamis50, hier bij de Jumbo doen ze korting op korting. Dus dan scheelt het echt behoorlijk. Heb eens 8 flessen wasmiddel voor 8 euro gehad.
ja ik weet sommige winkels doen dat, maar nu heb je bij de etos 3 pakken voor 26,50 met bon dus 16,50, maar moet ik dan vragen of ze bon boven de actie mogen innemen? of gewoon gelijk inleveren?
Nou ik ben bij de etos geweest ik had 2 lihl bonnen pampers en 2 van de babydoos kon je newborn pampers mee halen. Dus ik heb nu 12 pakken pampers voor 66 euro gekocht en gratis sesamstraat dvd en babyzegels
pampers zijn in de aanbieding bij de etos kon je nu ook gewoon die bon inleveren? zodat je nog weer eens 10 euro korting kreeg?
Ene filiaal wel, maar lang niet overal doen ze het. Maar vragen staat vrij dus je kunt het altijd even proberen
Ja klopt Maar als de bonnen langer geldig waren geweest i.p.v tot mei dan had ik gewacht totdat de 3 de gratis aanbieding kwam dan is het nog goedkoper dan heb je 3 pak luiers voor 10 euro maarja dan is het idd afwachten of ze in de winkel niet moeilijk gaan doen
hey meiden ik heb nou 6 pakken van new baby maat 3 gekocht is dat veel? hoe lang gaat ongeveer 1 pak mee . Maat 3 is voor babys tot 7 kg