nog niks, zal ik na 2 jaar er ineens niet meer bijzitten.zoujammer zijn. heb nog hoop tot een uur of 5
ik heb vandaag de bonnen gekregen..met gelukkig wel de pamperbon! heb nog wel wat bonnen over maar niets met babyspul wel oa: wasmiddel, haarverzorging, tandverzorging(va1jr) dierenvoeding. Als er iemand is die nieuwsgierig is of er iets voor hun bijzit laat het mij maar weten dan kan ik wel een keer beschrijving van de overgebleven bonnen geven..
Ik zou ook graag een pamperbon willen. Hier zat het er ook niet bij . En het is hier zeker meegenomen met maar 80 euro in de week om van de te leven.
Hier 1 pamperbon, maandverband en een bon voor gratis Gillette Deo. Missen jullie ook 3 bonnen op het laatste velletje?
wat apart dat iedereen steeds andere bonnen krijgt @shean wat bedoel je met missen van 2 bonnen? Ik heb op de laatste bladzijde idd 2 bruine afscheurbonnen zonder wat erop bedoel je dat?
he getsie geen pamperbon hier of tandenborstel of maandverband. ze zijn dus wel binnen maar toch erg jammer, ik was altijd erg blij met die pamperbon! en dan nu ineens honden en kattenvoer? hmmm..
ik heb mn bonnen ook binnen! iemand intresse in de pamper bon? ik had er maar 1 inzitten,, of intresse in andere bonnen? laat maar weten ik gebruik er geen deze keer! wel graag via pb