vreemd hoor, bij mij is het tot nu toe nog altijd 2 pamperbonnen.... Hier dus nu weer binnen! Met idd, honden en kattenvoer. En tandenborstel...en maandverband..het is een dikke deze keer!
ik heb ze ook binnen., met pamperbon,, ik weet niet wie er pyama papjes gebruikt. want daar zat ook een kortings bon van erin.. Jij Mischien Amigo??? dan bewaar ik ze voor je
YES, hier ook 2 pampersbonnen maar weer geen tandenborstel. waar zou dat verschil toch vandaan komen?
goh ik wist niet dat er zoveel verschil in de bonnen zou zitten. Ik heb 1 pamperbon, gratis gilette spul en een paar maandverbanden. Wel korting op oralB tandenborstel/pasta. Nooit geweten dat er zoveel verschil in zat!!!
Hier helemaal geen kinderbonnen. Geen pampers, geen pyamapapje, etc, etc. Verder ook geen tandenborstel of maandverband. Karig deze keer ;-(
even een vraagje... hier heb ik me via de site al enige maanden geleden ingeschreven en aangemeld enzo, maar ik heb geen bonnen ontvangen hoor. Krijg je die bonnen dan op een andere manier ofzo??
wie o wie heeft er nog lekker in het leven pampersbonnen? Ik kan wel ruilen tegen etos zegels, mary poppins zegels, de-punten....