heb ook besteld bij truus en bij wehkamp maar wel de dingen die ik altijd gebruik. Was 55 euro kwijt (45 bij truus en 10 bij wehkamp) 4 pakken pampers simply dry 2 x dash 1 x ariel excel gel 1 x ariel was tabs 1 x oral b tandpasta 3 x grote pakken ariel maandverband ambi pur toiletblok wella haarspray andrelon perfecte krul gel andrelon 2 x shampoo andrelon cremespoeling 2 x axe deo 2 x axe douchegel 1 x dove deodorant 1 x reinigingsmelk olaz 1 x dreft vaatwastabs. 1 x scheergel 1 x gratis scheersetje Toch even 70 euro bespaard op dingen die ik toch meestal wel gebruik Ik heb gewoon de aanbiedingen genomen en ook nog normale aanbiedingen erbij gedaan (bijv axe deo en douchgel voor 3 nog wat) en dan aangevuld met wat ik normaal gebruik om aan die 45 euro te komen (gratis verzenden)
@rosa5: ik ben ook wel heel benieuwd naar jou lijstje! Ik krijg het niet helemaal voor elkaar geloof ik.....(ik kom een end, maar niet zoals bij jou) Zou ik ook een PB mogen met je lijstje?
Welke aanbiedingen bedoel je? Zonder code? want als ik bij de andere dingen van truus klik dan word mijn lijstje van lihl ineens het dubbele, bedoel betaal dan het dubbele.
heb hier nog wel een code 07AXWK en dan zou ik gaan voor: ambipur 3 volution (1x) gilette pro glide of fusion (en dan de holland razor,die is dan gratis!!) dreft afwasmiddel en dan van beide soorten 1 stuk ambi pur air effects (1x) ambi pur toiletblok (1x) ariel excel gel (color of regular) en dat is er 1 voor 1,- olaz en dan de tonic of reinigingsmelk (staan onderin, kies 1 vd 2 en je hebt m voor 0,50!) en bijv wella hairspray extra strong (die van 1,99 maar die heb je dan ook gratis) en je zou uitkomen op : 9 artikelen voor 7,26 plus verzendkosten kom je dan totaal op 12,21 hoop iemand hiermee blij te kunnen maken.. t is maar een tip haha
Dan moet je op het eind de code opnieuw invullen. Als je bv naar stouwen zonder sjouwen gaat, gooit hij inderdaad de lihl code eruit. Maar als je dan bij je winkelmandje kijkt, kan je links onder opnieuw de code invoeren. Dan gaat de couponkorting er weer af.
Ja dan kan ook nog, maar gisteren zag ik dat sommige dingen alweer uitverkocht waren. Vandaag komt mijn 1e bestelling binnen, morgen de andere 2. Ik heb alvast weer wat ruimte gemaakt in mijn voorraadkast!
de olaz komt pas eind volgende week zei ze gister, dus kan misschien ook wel even duren voor ze de rest weer bijvult....
Ik heb weer een nieuwe code in elkaar gepuzzeld en staat er wel wella spray en wasmiddel bij. De goedkoopste wella spray is wel uitverkocht en bij de olaz de goedkoopste producten.
Soms helpt het om bij bestaande codes de laatste letter te veranderen... Ik stop met bestellen (verwacht 5 dozen), dus hierbij mijn codes, waar met wat gepuzzel nog wel eea aan aanbiedingen te vinden valt! *weg* Als je er bijvoorbeeld bij de 2e code er *****R van maakt dan staan er weer pampers bij! Succes allemaal, het is enorm verslavend... Kijkt iemand dat programma 'extreme couponning' weleens op TLC, zo voelde ik me gisteren en vanmorgen...
Nou ondanks dat sommige dingen zijn uitverkocht kan ik nog best een leuk lijstje maken. Bv, 1x toiletblok 1x luchtverfrisser 1x dash wasmiddel 1x dreft wasmiddel 1x ariel wasmiddel 1x gillette fusion 1x olaz reinigingsmelk 1x tandpasta 1x wella haarspray voor 16,67 incl 4,95 verzendkosten