Ik zit ff te denken, als de bestelling verkeerd is.. moet ik zelf met die zware dozen aan de sjouw! Nou hopelijk niet.
hier alleen scheermesjes, rest staat op uitverkocht ? zal toch niet alleen bij mij zo staan hoop ik haha
Hier staan ook de scheermesjes nog, maar van olaz en de wasmiddel en zo begint het aardig uitverkocht te raken ja.
Mail van Truus, . "Helaas is er door een technische storing een vertraging ontstaan in het verwerken van je bestelling waardoor deze helaas niet vandaag, maar pas morgen zal worden bezorgd. Het spijt ons heel erg dat jouw zending is vertraagd en we hopen dat de vertraging jou niet al te veel ongemak zal bezorgen. " Hmm...nog even wachten op mn pakketje dus
Hier nog geen mail maar ook geen bezorger. Dus ik wacht het nog even af dan. Wel balen als het vandaag niet komt want anders was ik al niet meer thuis geweest.
soms blijven artikelen gewoon uitverkocht, andere keren worden ze binnen paar dagen weer aangevuld.. geen touw aan vast te knopen dus
Ik heb al weer besteld, mijn 5e bestelling (kon het niet laten...) Nu hopen dat alle paken luiers ooit opkomen...
jeeeee mn 2 pakketten zijn net binnen ben zo blij als een kind whahaha bij deze de foto van mn aanwinst voor totaal 48,- - 2x 5,- verzenden is dus 38,- haha en dan 38,- voor 2x luiers, 5x afwasmiddel, 6x wasmiddels en de rest.. me = happy!! ahahahahaha
Mijn 2 pakketten voor vandaag zijn niet binnen gekomen. Ook geen mail gehad. Hopelijk komen ze morgen. Leuk seanli31!
Het is een foto met mijn telefoon dus let niet op de kwaliteit, maar mijn grote vriendin truus is ook vandaag langs geweest:
Mijne is ook binnen! Leuk ook als je op de pakbon kijkt 0.00 en het duurste is 4,95 maar dat zijn de verzendkosten haha