LIHL bonnen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dankjewel voor de eerste 3 cijfers/letters zo ook nog kunnen bestellen op Wehkamp

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb ook gebeld en ze sturen doekjes na

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

nou de doekjes worden nagestuurd, voor de wasmiddel en wc blok enz krijg ik geld terug want ze weten niet waneer ze het weer kunnen leveren balen!!!

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Hier ook de doekjes nagestuurd!

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Maar staan die producten wel op de bon, of dat ook niet?

Hier lijkt alles te kloppen, net de laatste dozen binnen gekregen...
    Zometeen nog even de lijstjes nalopen, foto maken, verdelen, en dan is het weer uit met de pret... ;)

Heb nog 1 code, misschien als alles aangevuld is nog een goedkope bestelling plaatsen met wat gratis dingen, want mn voorraadkast zit weer vol!

6. Troelala21

baal wel dat mijn wasmiddel enz niet nageleverd word, maar goed dan maar even wachten tot alles weer aangevuld is. Hopen dat ik het dan wel kan bestellen....

7. Troelala21

Nee staan ook niet op de pakbon, maar wel op me eigen bestelling. Dus die wasmiddel vis ik nu even naast helaas. Hoop dat alles snel weer is aangevuld kan ik het dan alsnog aanvullen.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Mijn 2 dozen zijn ook net binnen gekomen, een doos lihl en een voordeel doos.
    Zo eens even kijken, in ieder geval was de postbode niet blij toen hij met zn steekwagen aan kwam whaha

9. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ow, ik heb idd alleen de pakbon gecontroleerd en die klopte, dan ga ik het ook nog even doen met mn originele lijst...

Wel balen dat je er nu naast grijpt... :(

10. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    #470 Mango26, 6 jul 2012
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
    Thanx nog voor de tip, troelala...
    Ik mis idd ook iets, glorix (uit een bundel)...
    Stond niet op de pakbon, maar wel in de order, het bedrag van de pakbon en de order is ook anders, heel vreemd...
    Maar goed, mail gestuurd en het zal wel in orde komen!

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik mis uit 1 doos die ambi pur verstuifer.. staat wel in order, dus ook voor betaald.. en kan de pakbon nergens vinden...

ook al staat het niet op de pakbon.. het moet wel geleverd worden, je hebt er tenslotte voor betaald... dus als het er nu niet bijzit, volgt het waarschijnlijk later

12. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Dat denk ik ook, of we krijgen ons geld terug voor dat product als het niet meer leverbaar is...

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb ook maar even gebeld met truus. 1 pakket was namelijk niet eens verwerkt. De rest wel aangekomen maar ook hier de zwitsal bundel niet compleet.
    Nu wordt het pakket alsnog verzonden en ook hier worden de doekjes nagezonden.
    Dus uiteindelijk wordt het keurig opgelost!:)

14. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Is dit lijstje wat???

3x luiers
    1x haarlak
    1x scheermes
    2x dash
    2x ariel tabs
    1x ariel gel
    1x ambi pur verfrisser
    2x ambi pure toiletblok
    6x always

incl verzenden 47 euro..
    is dat wat???

15. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    #475 Mango26, 6 jul 2012
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
    Dit is 1 order denk ik?
    Dan betaal je voor 1 ambi pur toiletblok wel de volle prijs, en ook voor 1 pakket tabs...
    Misschien kan je die er beter afhalen, en dan iets van olaz in je pakket doen (5,50 korting) zie nu dat de goedkope producten al op zijn, tandpasta (á 1 euro) en bijv. de ambi pur 3-volution...
    En heb je alleen de baby dry luiers genomen? Simply dry zijn 2 pakken voor een 10tje...

16. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    ;):D

17. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    zie nu ook dat de site aangepast is., bij mij staan bij olaz de uitverkochte producten er niet meer bij.....

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb net ook even mijn orders en pakbonnen vergeleken maar die kloppen wel. Of alles ook in de dozen zit moet ik nog even controleren maar daar ben ik nu te lui voor.:) Ga er eigenlijk vanuit dat alles wel klopt nu.

19. Troelala21

#479 Troelala21, 6 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2012
    Als je iets mist moet je wel bellen of mailen want ze passen het niet aa. Je moet er echt zelf achteraan anders kan je fluiten na je product en fluiten na je geld wat je er voor hebt betaald. Ik mis een aantal dingen waar ik toch in totaal 13,25 voor heb betaald. Had ik niet gebeld had ik het niet weer gezien, ze sturen namelijk niet automatisch iets na. Het word eerst nagekeken in hun bestellijsten. Ik krijg de doekjes nagestuurd omdat het op de foto staat, maar volgens hun ging t maar om 1 setje van 3 pakken. Maar daar kunnen ze niet onderuit door de foto. Maar de rest mocht ik me geld terug omdat ze niet weten waneer ze de boel weer aanvullen. Dus gewoon ff bellen anders heb je voor jan doedel betaald,

20. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik denk dat truus weer aan het gek maken zijn, was vorig jaar ook zo toen we ze los gingen...de klantenservice had het maar druk maar uiteindelijk lossen ze het altijd op en zijn mijn ervaringen toch echt heel goed.

Ik had 3 zwitsalbundels besteld dus net Joost van de klantenservice aan de telefoon en die wist me meteen te verstellen dat ze nog 9 pakjes gingen nasturen :)

Deel Deze Pagina