Ja de bezorging heeft een beetje vertraging opgelopen, Joost vertelde gisteren dat het megadruk is door de LIHL aanbiedingen. Goh.. Mijn ene pakket van donderdag werd ook gisteren pas bezorgd en de andere pas vandaag, want die was niet goed verwerkt. Dinsdag worden de zwitsal doekjes nageleverd en er was nog iets op van zwitsal maar geen idee wanneer dat komt.
Whaha willen we weten wat voor beeld 20 pakken!!! Jemig heb je dat in 1x besteld? Vast niet want dan betaal je gewoon de volle pond toch? Wasmiddel was ik ook nog niet doorheen van vorig jaar, nu weer aangevuld dus ben nog wel een jaar zoet hahaha.....
Heeft iemand voor mij de pamperbon van lihl die oranje pakken? Truus heeft ze niet meer in 5, dan ga ik wel even na de ah voor die pakken. Maar ik heb hem zelf niet tussen mijn bonnen zitten dit keer helaas. Mocht iemand er nog een bon hebben en kwijt willen dan heeeeeeeel graag!!
Gewoon maatje 4 bestellen en dan naar een willekeurige drogist om te ruilen, ik ruil echt zo vaak zonder bon en niemand heeft ooit nee gezegd. Jumbo, AH, etos, KV
Nou laatste doos is geleverd. Was niet compleet maar daar had Joost het al over. Zal dan dinsdag wel komen.
Op de site van Lekker in het leven kan je je aanmelden, maar dat is nog geen garantie dat je ook daadwerkelijk de bonnen krijgt.
Echt? Hier moet alles met bon . En ik heb ook geen pampersbonnen gekregen maar als ik bij wehkamp bestel met mijn code dan kan ik wel luiers uitkiezen maar ik vind de verzendkosten zo hoog daar.
wie kan me helpen met het maken van een mooi, voordelig lijstje? wasmiddel, pampers??? kom er niet helemaal uit
Kunnen jullie wel op Truus.nl dan? Ik heb het idee dat de site plat ligt. Ik kom er in ieder geval niet op...
So! Bof ik ff, kijk net in de brievenbus en voila! toch nog een boekje van LIHL.. Ben er helemaal blij mee.. Dus misschien dat meerdere die niets gekregen hebben toch nog post krijgen maar dan wat later dan de meeste hier..
Ik heb net ook 2 doosjes binnen gekregen, das snel! 1 ariel en me 3pak doekjes. Nu nog wachten op nog 1 fles ariel en een ambi pur. Maar er was al verteld dat het waarschijnlijk in 2 etappes komt dus dat zal dan wel zo zijn.......
Van de week nog luiers bij Wehkamp besteld zonder verzendkosten! Als het goed is worden luiers gratis verstuurd.
Alleen moet je dan niet ook nog wat anders bestellen want dan betaal je wel verzendkosten. Ik wacht mooi nog even met bestellen. Hoop nog op de actiecodes van Wehkamp. En het is nog lang geen eind augustus. Misschien heeft truus dan ook weer alles op orde.
Super dankjewel, de Ariel had ik even gemist...dacht dat deze ook uitverkocht was. En de tandpasta heb ik er ook nog maar bijgedaan!
Oh en nog een vraagje...kan ik dezelfde code nu nog een keer weer gebruiken of is het eenmalig? Nu er een heleboel dingen uitverkocht zijn, zou ik het wel fijn vinden dat ik later alsnog wat kan bestellen.
Weet niet, je kan het proberen. Zij zeggen dat het maar 1x gebruikt kan worden, maar goed sommige gebruiken hier allemaal dezelfde code dus je kan het altijd proberen.....Je kan ze wel in de winkels gebruiken de bonnen als je die hebt!