LIHL bonnen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Net even de code weer ingevoerd en ik krijg wel weer alle aanbiedingen te zien, dus denk wel dat het kan! Kan ik de volgende keer de spullen bestellen die nu uitverkocht zijn!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb dus woensdag besteld en aangegeven dat de bezorging donderdag avond zou komen. Nu heb ik nog niks, maar ook nog geen t&t code? Hoe zit dit meiden?

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou even bellen. Ik had wel dat 1 pakket opeens een dag later werd bezorgd dan aangegeven. Maar ik had ook 1 pakket waar ik geen bericht van kreeg en die was op dezelfde dag besteld als het pakket dat 1 dag te laat kwam. Toen heb ik even gebeld en bleek de bestelling niet goed verwerkt te zijn. Er zat nl. iets in wat niet op voorraad was. Normaal wordt de bestelling dan gewoon verwerkt en krijg je het ontbrekende product nagestuurd. Maar in dit geval was de hele bestelling niet verder afgewerkt. Na mijn telefoontje, had ik het pakket de volgende dag alsnog in huis. Wel ontbreekt dus 1 product maar die wordt nagezonden zodra het weer op voorraad is.

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Dan kan het vast wel weer. Er zijn hier ook meerdere die op dezelfde code bestellen. Truus zei alleen dat de code het niet nog een keer doet en heeft me een nieuwe gegeven voor een eventuele volgende bestelling omdat er veel dingen niet meer waren die ik wou hebben.....maar het maakt dus eigenlijk niet uit dat je al besteld heb want ze doen het gewoon merk ik wel....

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Thx. Ik zal me even aanmelden. Als ik de bonnen wel krijg kan ik de babydingen hier wel aanbieden, want die hebben wij niet nodig ;)

6. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Vaak krijg je ze ook als je in het bestand van de blije doos zit. Dat is de zwangerschapsdoos van de prenatal.

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vraagje: kun je bij Wehkamp ook vaker met dezelfde code bestellen?
    Ik had een code gekregen, maar krijg de opmerking: 'code is niet geldig, of al eens eerder gebruikt'...

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nee bij wehkamp kan het niet

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Heeft iemand voor mij de eerste 3 letters van de pampers 3=2 bon?
    Mag ook via PB.

10. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ik zie het wel en anders bel ik ook gewoon dat ik diverse aanbiedingen heb gemist omdat ze uitverkocht waren, misschien krijg ik dan ook wel een nieuwe code ;)

11. Troelala21

T zal wel mee vallen want sommige code's van vorig jaar doen het ook nog.....

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    mr3

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Bedankt Quint!

14. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Overigens krijg ik meestal wel de LIHL-bonnen, maar er zitten het laatste jaar geen Pampersbonnen meer bij? En heb er toch echt nog 1 in de luiers....

15. Troelala21

ik heb er 2 in de luiers (waarvan 1 snachts) maar ik krijg ook geen pamperbonnen. Vorige keer wel maar nu helaas niet....Maar voor truus site maakt dat niet uit, alleen voor als je ze in de winkel wil kopen dan heb je ze wel echt nodig helaas....

16. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb alleen de eerste keer toen mijn zoon 1 maand oud was pampersbonnen gekregen. De vorige keer en de keer daarvoor ook niet en hij heeft idd echt de leeftijd voor luiers.

17. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Vanochtend even naar de AH; de ambi pur is in de bonus, € 0,99. Ik dacht ik probeer het gewoon en het werkte; met de LIHL bon was 'ie gratis :) (hoe 'extreme couponing achtig')

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ah goeie tip! Ik kan pas morgen dus hopelijk zijn ze dan niet op zoals de Olaz zaterdag ook al helemaal leeg stond

Bij etos ook weer 3 pakken 27,50 en volgens vele hier accepteerd Etos de bonnen nog wel eens bij een actie. dus zit te denken om toch nog bij te halen
    alleen weet van gekkigheid niet meer waar ik de pampers moet laten haha heb nu al maat 4 en 4+ in voorraad terwijl ze nu in 3 zit ;)

19. Troelala21

Hm ben net bij de ah geweest, dom had de bonnen even moeten meenemen voor sommige.dingen!

20. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hier in maat 2 en maat 3, 4 en 4+ (ruim) op voorraad... :D
    Tsja... Gelukkig had ik goed gegokt met maatje 2 en daar weinig van in huis, vanaf maat 3 zal hij er wat langer in zitten. Pfieuw! :p

Deel Deze Pagina