Net even de code weer ingevoerd en ik krijg wel weer alle aanbiedingen te zien, dus denk wel dat het kan! Kan ik de volgende keer de spullen bestellen die nu uitverkocht zijn!
Ik heb dus woensdag besteld en aangegeven dat de bezorging donderdag avond zou komen. Nu heb ik nog niks, maar ook nog geen t&t code? Hoe zit dit meiden?
Ik zou even bellen. Ik had wel dat 1 pakket opeens een dag later werd bezorgd dan aangegeven. Maar ik had ook 1 pakket waar ik geen bericht van kreeg en die was op dezelfde dag besteld als het pakket dat 1 dag te laat kwam. Toen heb ik even gebeld en bleek de bestelling niet goed verwerkt te zijn. Er zat nl. iets in wat niet op voorraad was. Normaal wordt de bestelling dan gewoon verwerkt en krijg je het ontbrekende product nagestuurd. Maar in dit geval was de hele bestelling niet verder afgewerkt. Na mijn telefoontje, had ik het pakket de volgende dag alsnog in huis. Wel ontbreekt dus 1 product maar die wordt nagezonden zodra het weer op voorraad is.
Dan kan het vast wel weer. Er zijn hier ook meerdere die op dezelfde code bestellen. Truus zei alleen dat de code het niet nog een keer doet en heeft me een nieuwe gegeven voor een eventuele volgende bestelling omdat er veel dingen niet meer waren die ik wou hebben.....maar het maakt dus eigenlijk niet uit dat je al besteld heb want ze doen het gewoon merk ik wel....
Thx. Ik zal me even aanmelden. Als ik de bonnen wel krijg kan ik de babydingen hier wel aanbieden, want die hebben wij niet nodig
Vaak krijg je ze ook als je in het bestand van de blije doos zit. Dat is de zwangerschapsdoos van de prenatal.
Vraagje: kun je bij Wehkamp ook vaker met dezelfde code bestellen? Ik had een code gekregen, maar krijg de opmerking: 'code is niet geldig, of al eens eerder gebruikt'...
Ik zie het wel en anders bel ik ook gewoon dat ik diverse aanbiedingen heb gemist omdat ze uitverkocht waren, misschien krijg ik dan ook wel een nieuwe code
Overigens krijg ik meestal wel de LIHL-bonnen, maar er zitten het laatste jaar geen Pampersbonnen meer bij? En heb er toch echt nog 1 in de luiers....
ik heb er 2 in de luiers (waarvan 1 snachts) maar ik krijg ook geen pamperbonnen. Vorige keer wel maar nu helaas niet....Maar voor truus site maakt dat niet uit, alleen voor als je ze in de winkel wil kopen dan heb je ze wel echt nodig helaas....
Ik heb alleen de eerste keer toen mijn zoon 1 maand oud was pampersbonnen gekregen. De vorige keer en de keer daarvoor ook niet en hij heeft idd echt de leeftijd voor luiers.
Vanochtend even naar de AH; de ambi pur is in de bonus, 0,99. Ik dacht ik probeer het gewoon en het werkte; met de LIHL bon was 'ie gratis (hoe 'extreme couponing achtig')
Ah goeie tip! Ik kan pas morgen dus hopelijk zijn ze dan niet op zoals de Olaz zaterdag ook al helemaal leeg stond Bij etos ook weer 3 pakken 27,50 en volgens vele hier accepteerd Etos de bonnen nog wel eens bij een actie. dus zit te denken om toch nog bij te halen alleen weet van gekkigheid niet meer waar ik de pampers moet laten haha heb nu al maat 4 en 4+ in voorraad terwijl ze nu in 3 zit
Hier in maat 2 en maat 3, 4 en 4+ (ruim) op voorraad... Tsja... Gelukkig had ik goed gegokt met maatje 2 en daar weinig van in huis, vanaf maat 3 zal hij er wat langer in zitten. Pfieuw!