xe hebben wel dingen aangepast.. kreeg ik vanmorgen de dash wolwasmiddel voor paar cent, nu moet je 2 flessen kopen voor korting.. maar als je dreft wolwas aanklikt, krijg je hem wel voor 80 cent
Ik zie het nu ook ja... Ik neem aan dat we niet achteraf nog een rekening gaan krijgen... Wel vreemd, ik kan de codes van vanmiddag nu opnieuw invoeren en alles opnieuw bestellen... Vorige keer werden de aantallen gelijk bewerkt na de bestelling en kon ik bv niet opnieuw goedkope pampers aanklikken en in het winkelmandje doen... Zouden ze erin trappen? Anders ga ik misschien wel mn codes vergeven aan anderen, ik heb even genoeg...
nee, je krijgt geen rekening achteraf.. althans, vorige keren ook niet gehad toen ik bv bestellingen deed na afloop van LIHL en ze het kopje nog gewoon online hadden
de 3 bestellingen van vandaag voor 136 euro in totaal, bespaard 150 euro +/- (nu ga ik geduldig wachten tot de echte aanbieding komt LOL, daar bewaar ik de overige codes voor *zei ze hoopvol* (LIHL dus gecombineerd met andere aanbiedingen) 6 pakken pampers luierbroekjes 6 pakken pampers luiers 3 dreft wolwasmiddel 3 ariel wasgel 3 wella haarlak 3 ambi puur geurstekkers 3 ambi puur wc blokdingen 1 ambi puur verstuifer van het of ander 3 oral b whitening tandpasta 2 dreft platinum vaatwastabletten 2 lenor wasverzachter 3 dreft afwasmiddel 2 glorix 1 andy alles reiniger 2 prodent kindertandpasta 1 grootverpakking sun vaatwastabletten 2 grote flessen zwitsal badschuim 3 zwitsal shampoo
Goed gedaan, haha... Hier nu 2 bestellingen, in totaal 93 euro nog wat, bespaard +/- 88 euro! Ik wacht nog even tot ik alles binnen heb, heb nog 1 code liggen en misschien krijg ik nog een nieuwe... Maar over welke 'echte' aanbieding heb je het dan, de bonnen gebruiken in de winkel over een andere aanbieding heen zeker?
Vandaag voor het eerst een lihl gekregen, maar ik vind nergens de pampersbonnen. Gaan vanmiddag de rest maar eens uitpluizen.
purk: niet alle boekjes hebben pamperbonnen mango: vorig jaar in aug had truus dat je voor 10 euro incl verzending tig liter wasmiddel, shampoo etc had... ik had toen een paar bestellingen gedaan... had voor dik 400 euro aan wasmiddel en moest totaal iets van 50 euro betalen of zo... helaas hebben ze dat tot op heden nog niet herhaald
Dit is mijn lijstje ambi pur blok ambi pur 3 volutions lucht verfrisser ambi pur effect luchtverfrisser ariel vlek verwijderaar ariel wasmiddel color ariel wasmiddel tabs en color ariel wasmiddel vloeibaar 2x dash wasmiddel 2x dreft afwasmiddel dreft wasmiddel 2x naturella maandverband 2x olaz creme oral b tandpasta pampers baby dry 2x Lenor wasverzachter 20 producten voor 45,99 is dit duur of niet??