LIHL bonnen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Volgens mij is hij er hij er gewoon uitgehaald door truus hier ook niets meer ertussen !

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Wat ook nog zo kan zijn, ik zeg niet dat het zo is hoor...
    Als jij codes hebt doorgegeven aan een ander voor bijv. het scheerapparaat en diegene tikt die code bij truus in en ziet de simply dry er nog tussen staan, dat gedacht wordt, dat is mooi meegenomen, en snel besteld...
    Nu zijn ze inderdaad ook uitverkocht, dus ik weet het niet zeker, maar dit kan een reden zijn...
    Niet iedereen is even eerlijk!

En ik heb meerdere codes gebruikt inderdaad, maar had er 1 van vorig jaar van mezelf en van een vriendin (gewoon code opgeschreven en bewaard, tip!) en 1 van dit jaar van mezelf en vriendin en omdat er iets mis was gegaan tijdens het bestellen van Dash opnieuw een code gekregen van truus als 'troost'... ;)
    Tsja, dan kan ik een asociale bestelling doen, maar wel op een eerlijke manier!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ze waren uitverkocht naar ik hoor.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij truus werkt het niet zo dat als jij met je code iets hebt gekocht, dat dat dan verdwijnt en dat je dan wel nog andere artikelen te zien krijgt

truus heeft zelf ergens staan dat je je code in 1 keer moet opgebruiken bij bestellen... dus zolang jij toegang hebt tot de artikelen van truus.. heeft niemand je code gebruikt en zijn de artikelen gewoon uitverkocht

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    V: Moet ik al mijn bonnen in één keer inleveren?
    A: Omdat al jouw bonnen direct allemaal geactiveerd worden door eenmalig je code in te voeren, worden ook al je bonnen digitaal in 1x ge-de-activeerd als je een bestelling met je Lekker in het Leven bonnen plaatst. Dus je moet inderdaad alle Lekker in het Leven tegelijk bij ons in de winkel kopen. Je kan de actiecode niet nogmaals gebruiken. Je actiecode is dit keer geldig tot en met 31 augustus 2012.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zie mijn vorige bericht

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dus... Als ik iemand mijn code geef voor zeg maar een scheerapparaat en diegene bestelt enkel dat artikel bij truus, dan kunnen mijn andere bonnen dus niet meer verzilverd? Ook goed om te weten...
    Er stonden nog wel andere artikelen die ik kan bestellen, dus als het klopt wat je schrijft dan is mijn code dus nog actief.

Aan iedereen die een code van mij heeft ontvangen: graag even bij wehkamp bestellen aub ;)

8. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Dit klopt toch niet helemaal hoor...
    Want als ik een reeds gebruikte code van 2 weken terug vorige week opnieuw intikte bij truus kon ik weer bestellen (wat ik niet heb gedaan, was alleen benieuwd of het werkte), alleen stonden er een aantal producten (waaronder de simply dry, baby dry, excell gel) niet meer tussen omdat ik die al besteld had, terwijl ze toen nog niet uitverkocht waren...

Volgens mij is dat systeem niet helemaal waterdicht...

Nu heb ik alles op mijn eigen account gedaan, heb geen idee hoe het werkt als mensen meerdere accounts aanmaken...

9. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    #729 Mango26, 14 jul 2012
    Laatst bewerkt: 14 jul 2012
    Dat zou je dus eens uit moeten proberen...
    De uitleg die Limmeke geeft klinkt heel aannemelijk, maar zoals je in mijn stukje kan lezen is het niet helemaal waterdicht!

En ik zou voortaan zorgen dat je eerst zelf besteld wat je wilt bestellen voordat je je codes weggeeft voor het een of ander, anders grijp je mis en dat is wel heel lullig!

Ik zou je code nu gewoon bewaren, de actie loopt tot eind augustus, wie weet wordt er tussentijds nog eea aangevuld...

10. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Jij hebt mij inderdaad geholpen aan de code voor de silk epil en heb inderdaad bij de wehkamp besteld. Ik gebruik geen pampers dus it wasn't me bij Truus

11. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

He jammer, zit met mijn bonnetjes klaar maar helaas voor mij is alles op bij Truus aan wasmiddel

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Voor iedereen die zich misschien aangesproken voelt (omdat ik hen een bon/code heb gegeven): Mijn uitlatingen zijn tegen niemand specifiek bedoeld!
    Dat er een mogelijkheid zou zijn dat mijn code (door het bestellen van een ander product door het weggeven van die code) niet meer actief zou kunnen zijn bij Truus, dat wist ik niet. Kan ik dus alleen mezelf verwijten.
    Ik doel meer op mensen die in hun eigen creativiteit gaan knutselen met codes om nog meer te bestellen dan ze al hebben gedaan en daarmee (bewust of onbewust) het gras voor andermans voeten wegmaaien.
    Daar heb ik echt geen respect voor...

13. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik sluit mij bij bovenstaande helemaal aan.
    mijn code heb ik in een vorig topic een keer gedeeld en deze wordt nu door iemand anders gebruikt bij de wehkamp.
    erg jammer want daardoor kan ik daar zelf niets meer bestellen......

14. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Ik vind het echt vervelend voor jullie. Het probleem is nu dat veel producten out of stock zijn. :(

Truus en Wehkamp krijgen het geld terug van P&G. Kunnen ze dan ook naar het geld fluiten als ze een code meerdere malen wordt gebruikt. lijkt mij dat ze een budget hebben gereserveerd voor het aantal codes.

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik heb het met de wehkamp code. Die doet het bij mij niet, omdat een ander hem al heeft gebruikt helaas....

Maar wat betreft truus daar zijn heel veel spullen op t moment uitverkocht en dat duurt wel even voor het aangevuld word. Dus daar ligt het aan. De code kan je gewoon weer opnieuw gebruiken, kan ik ook. EN ik heb nog een code van hun gekregen. Zouden ze overigens wachten me bijvullen tot eind augustus als de bonnen verlopen zijn? Lijkt me zo raar, dan mis je toch inkomsten? Er zijn ook mensen die zonder bonnen bestellen bij haar aan t gastenboek te zien, en die missen nu vele producte. Dat wil je toch ook niet als winkel?

16. Troelala21

Sjee zal ze nu alles bijvullen of heeft ze nu alles geblokeerd. Ik kijk net met me code de producten komen er wel voor, maar als ik er op druk zijn er vele die ik dus echt niet meer kan bestellen want er staan geen producten meer. Zelfs bij bulkvoordeel staat er bij veel helemaal niks meer.....lijkt me stug dat er niks meer is....

17. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Ik denk gewoon out of stock. Misschien morgen weer. Heg is nu weekend. Morgen is hun distributie centrum weer open voor goederenontvangst.

Een bedrijf kan zich niet veroorloven om zolang zonder voorraad te zitten.

En ik mag hopen dat ze hebben geleerd van de vorige keer:D

18. Troelala21

Hm volgens mij zijn ze bezig met de winkel, want ik heb een nieuw account gemaakt voor me moeder en daar kan ik ook niks mee bestellen. Heb nu de lihl niet eens gedaan alleen bij bulkvoordeel gekeken en alles is daar nog steeds leeg dus dan zal ze wel bezig zijn denk ik......lijkt me raar dat je de winkel leeg houdt voor iedereen.

19. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Inderdaad zeg, ook heel veel spullen uit de bundelvoordeel zijn verdwenen...
    Ik bestel regelmatig bij truus, vanwege het gemak en de aanbiedingen, maar er staat bij de huishoudbundels helemaal niks meer, das ook gek?

Misschien zijn ze hun voorraad aan het opschonen oid... :(

20. Troelala21

Nee precies dat denk ik dus ook, anders zou dat wel heel raar zijn. En kost het je zeker klanten!

Deel Deze Pagina