Het is gelukt meiden Bij appie, vlekkenspray, ariel tabs, en ariel actilift voor 2,53 haha. De cassiere keek wel een beetje vreemd
Weet iemand of je bij de AH op de pampers actie nog een lihl bon kan inleveren? Mijn etos doet daar helaas niet aan
Gewoon proberen dan maar. Blijkt dus dat elke winkel daar zijn eigen regels voor heeft. Etos hier deed het namelijk wel.
zo truus heeft de wasmiddel verder afgeprijsd. had nu ook een ariel gratis. Had 5 keer wasmiddel, en ook de tandpasta is nu gratis. Voor 10.99 incl. Vanavond komt er 2 x een pakket, en morgen. Tis echt verslavend
Die ariel gel kan ik wel nemen, die laatste. Die is dan echt zowat gratis. En de dash wasmiddel. is 2 voor 6.66 En je krijgt 5 euro korting op 2. Dus 1.66 voor 2
Dreft wasmiddel 1 voor 0,43 en dash 2 voor 3,77 omdat ze in de aanbieding zijn plus die lihl eroverheen....
net naar appie geweest met lading bonnen die ik had gekregen geen idee wat ik nu aan korting heb maar ik had: grote tros bananen 5 dozen ijsjes 2 vloeibaar ariel 2 tabs ariel 1 lenor wasverzachter 1 ariel vlekkenspray 1 oral b tandpasta voor 12 euro alles bij elkaar..
Netjes gedaan meiden, ik ga donderdag na de appie, dan neem ik de bonnen ook mee, en hopen dat ze alles dan nemen!
Zo uit mijn hoofd... Ariel vlekkenspray Ariel gel met vleugje lenor 2x Ariel regular tabs 2x Dash poeder 4x Dash vloeibaar 3x Dreft vloeibaar 2x Dreft ochtendfris Oralb tandpasta 2x Dagcreme Wella mousse 30 euro incl verzendkosten!