ik kan niet meer goed denken, eerste keer bij truus, maar ik wilde uiteraard meer dan kon Had even niet gedacht aan die pakken pampers, die maken het wat duurder. Maar als ik de pampers er afhaal, kom ik nog aan geen 2 per artikel. En dat krijg ik anders niet voor elkaar! Ben benieuwd of Truus het nog voor elkaar krijgt om voor eind aug alles weer op voorraad te hebben....
precies zo moet je ook kijken! Ik had laatst voor 46,- geloof ik besteld en ik kwam uit op 1,34 per product nou doe dat in de winkel maar eens!
@limmeke is dat zo? Ohh dan neem ik alle bonnen gewoon mee! Whaha kan bijna wel een waswinkel gaan beginnen, heb er 12 staan, er zijn er nog 8 onderweg en dan donderdag nog 6 in de winkel dan heb ik er 26 flessen staan, hmm daar ben ik wel 1,5 jaar zoet mee....
Haha, tja het is heel veel, maar het komt wel op. Zonde om over een paar maanden weer het volle pond te gaan betalen als je het nu zo voordelig kunt krijgen. Ik heb hier ook een flinke voorraad..
Ohh ja met 5 personen waarvan 3 kinderen die geregeld op een dag wat anders aantrekken komt het zeker op. Kan er even mee vooruit haha. Kan het beter zo inslaan, dan steeds een fles van 5 a 6 euro te kopen dan ben ik aan het eind van het jaar veeeeeeeeeel meer kwijt. Heb nu gemiddeld 1,34 en 1,68 betaald voor de flessen koopje toch!
ook ik kon het weer niet laten, dus heb nog een truus.nl bestelling gedaan: Ariel Vlekverwijderaar Spray 5,29 1 5,29 Ariel Wasmiddel Gel Met een Vleugje Lenor 6,49 1 6,49 Ariel Wasmiddel Tabs Regular 5,71 1 5,71 Dash Wasmiddel Poeder Lila Bloesem Fris Voordeel 6,66 1 6,66 Dreft Wasmiddel Poeder Color 3,33 1 3,33 Oral-B Tandpasta Pro Expert Clean Mint 2,00 1 2,00 Swiffer Duster 1 houder met 5 stoffers 3,74 1 3,74 totaal incl. btw 7 15,82 Couponkorting 0,00
zo net van vriendinnetje nog wat bonnetjes dus nog keer naar appie 1 ariel tab 2 ariel vloeibaar 2 lenor 1 ariel vlekverwijderaar 1 olaz dagcreme 1 ambipur wc ding 2 pampers baby dry 2 optimel iets meer dan 15 euro bij elkaar
en bij truus nog besteld: 1 olaz nachtcreme 1 ariel gel 1 dreft 2 dash (of omgekeerd) 1 oral b tandpasta 1 gilette fusion helaas geen luiers meer dus wel verzend 12,80 incl verzending
kheb meer dan 40 flessen staan nu en ook weer onderweg 6 man hier waarvan vrijwel iedereen elke dag iets anders trekt
Ik heb vorig jaar augustus voor het laatst besteld, en heb nog steeds 2 pakken dash poeder, 2 grote flessen ariel en 1 kleine ariel staan!
Net 2 pakketten gebracht. Grappig ook die gratis ariel tab erin Mijn man vraagt of dit de laatste dozen waren, morgen komt er nog 1. Wat vinden jullie mannen ervan?
is er iemand die voor mij nog een code heeft om op truus te bestellen ik kan geen ariel tabs bestellen en geen dreft wasmiddel en zou dat wel graag willen wie o wie ?????
Ik heb de pamperbon gebruikt bij Truus.nl en wehkamp.nl en dan werkt ie dus NIET meer in de winkel. Vandaag bij de AH scanden ze hem en gaf hij aan "ongeldige code". Ze zeiden dat ik hem al had gebruikt en ik heb keihard gezegd van niet dus kreeg toch 10,- korting...en het was al een actie...dus 3 pakken pampers voor 17,50. Mijn ervaring bij de AH is dat je gewoon korting op korting krijgt! Ik ga van de week nog ff met de rest vd bonnen... Heb ook vandaag mijn pakketje van Truus binnengehad....zoooo geweldig!