Deze week zijn de Ambi Pur Flush en Lenor in de aanbieding bij Dirk vd Broek. Heeft iemand al eens LIHL bonnen ingeleverd die al in de aanbieding waren bij Dirk?
Bij kruidvat hebben ze een actie, koop 2 of 3 actieproducten dan krijg je ariel tabs gratis. Tussen die actie artikelen staan onder andere oral , olaz, wella. Zou dit werken met de bonnen? Iemand ervaring bij de kruidvat? Ben er zelf helemaal nog niet geweest met mijn bonnen.
vanochtend naar kruidvat geweest met mijn bonnen en de ariel in mijn mandje, nou de kassa sloeg al op tilt voordat de lihl bonnen waren gescand. ik had dus 15 actieartikelen dus 5 keer ariel en 5 keer vlekkenspul, maaqr bij het subtotaal kwam de kassa ind e crach, toen naar de andere kassa en die ging ook in de chrash,half uur gestaan en verkoopster belde met helpdesk van de kassa maar inmiddels twee kassa s in storing. maar eind van het leidje heb ik mijn spullen laten staan. ik heb nog geprobeerd gewoon drie artikelen zonder de ariel maar ook toen scande de kassa de bonnen neit. heel raar wnat zaterdag haalde ik de gillette fusion en olas en toen gingen de bonnen er wel af, maar dat zou niet kunnen volgens de verkoopster. had het er warm van en ondertussen wel beetje sip, leek zo'n mooie reclame slag te word en
Dat is een fout in het kassasysteem van de KV.. Heb het weleens gehad bij de robijn actie... uiteindelijk is het toen wel gelukt, hebben eerst de gewone boodschappen gedaan. (betaald) actieproducten (betaald) en daarna nog de gratis artikelen die ze met een plu wegzette. Was de enige manier als het weer zover was volgens de helpdesk van kv.. Je wordt er iig niet vrolijk van. (is dus ook zonder LIHL bonnen het geval) Wat mij toen opviel was dat als je bijv 6 producten had je 3x het hoofdproduct (2 artikelen) gratis kreeg en 2x het bijproduct (3 artikelen) Iemand anders dat weleens opgevallen?
vandaag bij ah gratis tandenborstels en tandpasta en 3 scheergel meegenomen lang leven lekker in het leven
Welke bonnen lever je dan in? 1 bon van gilette en 1 bon voor die tandenborstels? voor een gratis gilette en gratis tandenborstels?
Had 2 boekjes. 1 van mezelf en 1 van mijn ouders. 2 bonnen gillette fusion scheergel 1 bon gillette series scheergel 2 bonnen pro expert tandenborstel 1 bon pro expert tandpasta. Dat heb ik ingeleverd.
Ik zag bij de DA ook de actie van de gilette scheersysteem met gratis handdoek voor 6,99. Iemand al ervaring met bonnen inwisselen op de actie bij de DA? Gezien het hier bij de kruidvat niet lukte...
Is er iemand die nog pamper bonnen heeft? Zou ze graag willen ruilen tegen iets, roep maar, we komen er vast wel uit! (En als iemand ze volgende ronde ook niet nodig heeft, houd ik me aanbevolen, )
Het is gelukt, maar ik kwam voor de LIHL korting en niet echt voor de tabs en vlekverwijderaar tabs. Ik had vier oral B producten. Ik kreeg de tabs en vlekverwijderaar tabs na het aftekenen. Ik heb er niet om gevraagd
Ik had bij kruidvat problemen: wella bon deed hij moeilijk over, want ik zou dan geld terug krijgen en dat deden ze niet??!! ik zeg maar gewoon niks betalen, kon niet zei hij, en de wella was in de reclame dus dan kon het ook niet, hetzelfde verhaal voor het scheersysteem, wat volgens mij niet klopte want er hing een normaal prijskaartje aan het rek van 6.99, maar hij zei dat het ook niet kon ivm aanbieding, Ik zei, nou dan kan het vast ook niet met de olaz, ook in de aanbieding zeker, maar die pakte die vreemd genoeg wel gewoon. Dus gratis olaz, 'wilt u de bonnetjes van wella en scheersysteem wel terug?' ja duh..... wel een gedoe, maar net gedaan of mijn neus bloedde, voelde me niet eens opgelaten eigenlijk.
wta een gedoe bij het kruidvat....bij de een wel bij de ander niet en dat terwijl ze allemaal centraal geregelde kassa's hebben. ik zou gisteren terug gebeld worden maar had nog niks gehoord, net zelf weer gebeld of ik al met mijn bonnen naar kruidvat kon gaan of weer voor joker zou staan maar wederom geen antwoord