LIHL bonnen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Vandaag zelfs 1.99 korting op de normale boodschappen gehad met LIHL bonnen :)
    scheersysteem en 2 scheerschuim van gillette gehaald.

2. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Nou vandaag stoute schoenen aangetrokken en naar de Kruidvat.
    Gilette scheersysteem pakte niet maar kreeg wel 3,50 korting :(
    en Oil of Olaz deed het wel dus die was gratis.
    Maar kreeg wel ariel tabs en nog iets van ariel en gratis strandlaken.

En daarna boodschappen bij de Bas en gratis ambi pur en bovenop de actie van Lenor nog 1,50 korting :D

3. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een verschillen allemaal he, kruidvat is kruidvat leek mij maar is toch bij iedereen weer anders........baal erwel van want had een mooi lijstje voor al mijn bonnetjes........

toch maar eens in rockanje proberen :), of oostvoorne?

4. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL

Is inderdaad balen als het niet lukt. Ging hier de eerste keer wel goed bij kruidvat, maar was mijn bonnetjes van gillete venus en mach 3 vergeten, dus anderhalf uur later weer heen met mijn bonnetjes, maar dat ging niet door. Terwijl ik de eerste keer een tasje vol twv 35 euro voor €1,20 heb meegekregen. Je moet dus echt geluk hebben.

Hoop dat je nog een filiaal vind waar ze er wel intrappen.

5. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Vandaag bij de Kruidvat in Emmermeer geweest. De gilette die ik wilde was uitverkocht, maar bleek toch nog elders in de winkel te liggen.....De jufvrouw maakte mij duidelijk dat het onmogelijk was om mijn bon te gebruiken, want dan zou ik immers geld terug krijgen. Er stond duidelijk op de bon dat het niet kon i.c.m. andere acties en moest later maar terug komen als de €6,99 actie voorbij was......:x

Toen vroeg ik haar mee te lopen naar de Oil of Olaz.....legde haar uit dat dit product niet in het krantje stond en dus volgens haar theorie wel kon......Ja dat kon wel......Dus ik krijg het product GRATIS vroeg ik haar....? Uh, ja dan krijgt u het gratis.....Toen ik haar wees op een lotion van oil of olaz dat maar €4,39 koste vroeg ik nomaals of ik dat ook gratis kon krijgen.....Uh, ja da krijgt u dan ook gratis en dan krijgt u nog geld terug ook....Dusssss? Ik kon wel de oil of olaz krijgen, maar niet de Gilette???? Verwarring alom in die tent....

Uiteindelijk de Swiffer, Oil of Olaz, Gilette met strandlaken, Wella en Oral B voor weinig meegekregen en ook nog eens de Ariel Tabs en Boosters..........Owja en dus ook die stomme beker van de Olympische spelen......

Vreemde praktijken................

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb vorige week de LIHL bon voor pampers baby dry ingeruild bij Etos en kreeg korting op korting. Uiteindelijk dus 17,50 voor drie pakken betaald.

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    etos neemt alleen korting op korting op pampers aan.. alle overige dingen niet

komende week bij AH gilette 2+1 gratis.. heb nog aantal bonnen scheersystemen en schuim... eens kijken wat ik daar aan voordeel heb dan

8. moontjemoon

Was hier deze week ook al :)
    Je kunt het gratis meenemen.. (zelfs 1.99 meer terug)
    scheersysteem en 2 scheerschuim.

etos ligt er waar je heen gaat.
    In de stad doen ze nergens moeilijk over! (mijn ervaring)
    Van de week de diadermine gehaald voor een volle kaart babyzegels, maar het is in de aanbieding, dus kreeg nog 4.- (was de korting) terug (of beter gezegd, werd verrekend met mijn andere boodschappen)

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft elke appie die scheersystemen? Ik was hier al vlug wezen kijken maar kon hem helaas niet vinden.....

Of ligt hij bij de info balie o.i.d.?

10. moontjemoon

Hier lag het aan het begin van de week in een display, maar nu bij de info balie. Kost 9.99

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij de ah XL schijnt die 6.99 te kosten

12. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Etos heeft bij mij nog nooit bonnen gepakt van pampers :(

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Zoooo heb zonet ook even lekker geshopt voor me man hihi....
    3x gilette fusion scheergel 1,05
    3x gilette nog wat scheergel 1,25
    3x setje tandenborstels 1,45

Dus voor 3, 75 heb ik 9 producten gekocht! Wat wil je nog meer haha. Nu ben ik helaas door me bonnen heen, maar kan niet wachten tot de volgende keer hahah.....

14. Troelala21

Ja klopt bij ons was ie wel 6,99 toen ik hem haalde met de bon maar zag nu een voor 9,98 volgens mij was dat dezelfde, dus denk dat ze de prijs omhoog gegooid hebben ineens....Of ik heb niet goed gekeken!

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij kruidvat is die van 6,99 steeds op.. zucht

had je die tandenborstels ook bij de AH?

16. Troelala21

Ja bij de ah hebben ze alle tandverzorging 2 plus 1 gratis, net als bij de scheergel.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    net geweest.. tandenborstels vergeten .. zucht

wel 2 fusion scheergel en 1 satin care voor iets meer dan 2 euro

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en hier zijn idd de mesjes 9,99.. maar goed, volgende week als goed is weer 3 bonnetjes en dan zijn ze als nog gratis.. (hoewel op de rekjes in winkel staat muv mesjes, maar in boekje staat navulmesjes)

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik zie die gilette niet in de folder staan, of is dat de aanbieding van volgende week?

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    in folder van volgende week ja, maar bij de AH is die nu al.. geldig tot 5 aug

Deel Deze Pagina