Truus blijft trouwens wel erg leeg hoor... Zou het nog aangevuld worden voor eind augustus? Ben heel benieuwd, maar ik denk het niet want het is volgens mij al 2 weken zo...
poiesz heeft deze week ariel in de aanbieding en ariel vlekverwijderaar.en de tabs, kun je meerdere bonnen op inleveren
Wat een eikels weer bij etos, Moeilijk doen om me wella bon en scheersysteem bon, ik kan er niet 2,50 af doen, wel de helft?? en het scheersysteem kon ook niet, er stond met koeiletters op gilette fusion??! Ik kom niet meer bij de etos haha..... binnenkort maar ff naar albert hein...
bij de em-te ben ik goed geslaagd. 4 pakken pampers voor 24,- euro. 2 pakken dash voor 70 cent 2 pakken dreft en 2 pakken campina zacht en luchtig voor 1,03 hahahah das pas boodschappen doen
@buddy: hoe heb je dat precies gedaan bij de Emte? Ze hebben toch een 2e gratis actie op Dreft en Dash?
accepteren alle emte's korting op korting? want dan ga ik er morgen even heen.. heb nog 6 bonnen voor wasmiddel liggen hier
Ik had gewoon 2 flessen dasa gepakt en nog wat kleine dingen andermaal het zo op en ben naar de kassa gegaan bonnetje ingeleverd en het werd er gewoon weer afgehaald... dus korting op korting. Ik weet niet of alle em-te dit doen
Net naar emte geweest 8 fles vloeibare dash 4 fles dreft donker 2 wella pro shampoo 1 wella haarlak nog geen 10 euro
had goedkoper gekund.. had nl nog 2 bonnen dreft kunnen inleveren.. dan was de dreft gratis geweest en was het nog 5,80 minder geweest maar dat viel me pas in de auto in
kans is zeer gering dat bij truus word aangevuld voor 31 aug.. ze hopen van wel maar kans was groot dat het pas ging gebeuren weer in nov
@Limmeke: hoeveel setjes bonnen heb je ingeleverd dan? Ik bedoel, de Dash is toch tweede gratis. Heb je dan 4 flessen op 1 bon gedaan? En met de Dreft net zo? Of heb je per twee flessen een bon ingeleverd?
had 4 dash bonnen 2 flessen voor 5,35, ! + 1 gratis, 5 euro korting.. dus 2 voor 0,35 cent die waren meen ik 5,29 of zoiets? 1 + 1 gratis, 2,90 korting eraf.. dus 2 flessen voor paar euro. en heb 2 dreftbonnen gebruikt.. maar had daar dus ook 4 voor moeten gebruiken dan was het voor nop geweest. net ook nog rondje AH gedaan: 2 fusion scheermessen 1 gilette scheerschuim 1 olaz dagcreme 1 pot braadharing LOL... saldo: 0 dus vandaag voor dik 130 euro boodschappen gedaan en nog geen 10 euro betaald.. dat wil ik elke dag!!