hihih, ben een beetje simpel, maar snap het nog steeds niet... Ik heb maar 1 dash bon, er is een actie van 1+1 hoeveel flessen moet ik dan op de band leggen.....BLOND neem me niet kwalijk!!
Nou ik denk 2 flessen, 1 is al gratis door de actie in de winkel, en dan gaat er van die overige fles die je normaal zou moeten betalen nog de korting af die op de bon staat. Weet niet over welke winkel het gaat, maar 1+1 lijkt me behoorlijk duidelijk. 1+1 = bij mij nog altijd 2 Maar alleen niet alle winkels trappen daar in actie op actie.
Ik heb bij de 2 plus 1 gratis 3 bonnen ingeleverd dan was het gratis niet met 2 bonnen. Dus denk dat je dan 2 bonnen moet hebben. Of ik moet gek wezen, maar zo was het wel bij de ah met de wasmiddel toen en de gilette scheerschuim van de week....
Nou, ik ben geweest hoor! Ik heb 1 Dash bon ingeleverd en twee producten meegenomen. Mijn totaal prijs was.........0,49 cent voor twee grote dozen!!! De Dreft die ik graag wilde was helaas uitverkocht dus later in de week nog maar proberen..... Ook met de vla werkte het prima.....
yup bij de 1+1 op dash bij emte is 1 bon per 2 flessen voldoende.. want de totaalprijs van die 2 flessen is dan 5,35... 5 euro van bon eraf blijft over 35 cent bij de dreft kan je 2 bonnen per 2 flessen doen.. dan zijn de flessen helemaal gratis.. en anders betaal je paar euro voor 2 flessen
Ja precies, en daarom kwam ik er niet uit met die Dreft. Ik heb maar een bon, en op die bon staat 1 product. Maar de Emte heeft een 1+1 actie. Dus dacht ik, dan neem ik er twee, en betaal 6,90 - 2,90 = 4,00 Voor twee flessen zou dat dus 2,00 per fles zijn, maar gezien ik mijn kast nog vol heb van vorige acties bij Truus geef ik tegenwoordig niets tot minimaal uit aan wasmiddel......Gek he, dat 2,00 per fles dan al eigenlijk te duur is Voel me nu wel heel goedkoop......hahahhaha Morgen inderdaad even een rondje bij de AH, iemand nog tips en trucs??
Bij ah kunnen ze wel moeilijk doen als je bijv 2 dezelfde bonnen inlevert (behalve degene die ook 2x in het boekje zaten). Hier doen ze het wel handmatig, maar hoorde van anderen dat dat niet altijd gedaan wordt.
hier pakt die bij de AH geen 2 dezelfde bonnen.. dan betaal ik aan de kassa het verschil en krijg het bij de service balie weer terug
weet niet welke bonnen je nog hebt sappie bij de AH heb ik gisteren 2 gilette fusion scheersystemen ingeleverd en 1 gilette scheerschuim.. had 1,56 korting teveel en dat werd afgetrokken van mijn braadharing LOL met die gilette actie moet je heel goed kijken welke combinatie je pakt.. dus even thuis tellen wat je hebt beste samen kunt inleveren oja olaz dagcreme double action is bij ah 5,50.. dus gratis
ja, 2 gilette fusion bonnen en 1 gilette scheerschuim bon ( staat die blauwe en witte fles op van 2.25 korting meen ik?)
als ik goed reken: 1 fusion scheersysteem 1 fusion scheergel 1 gilette scheerschuim na aftrek van kortingen +/- 40 cent of zoiets
Ik ben de hele tijd aan het puzzelen voor de ah actie 2 + 1 gratis maar kom er niet helemaal uit. Wie wil mij helpen om het voordeligst uit te zijn? Ik heb de volgende bonnen: - 5 euro korting gillette mach 3 - 7,50 euro korting gillette fusion symsteem (bij ons in de ah is hij 9,99) - 3,25 euro korting gillette fusion gel - 2,25 euro korting gillette series scheergel Wat is dan de beste combi? Ik hou telkens toch nog een bedrag over,maar volgens mij kan het beter. Alvast bedankt.
Haha nou ik denk dat ik weet wat het beste is als je alleen die bonnen hebt die ik ook heb.. Je koopt een scheersysteem van Gilette a 9,99 en daar lever je de bon van 7,50 korting op in. Dan neem je de Gilette mach 3 scheersysteem a 11,99 (volgens mij is dat de prijs, weet het niet zeker want ik weet niet of ze deze ook verkopen bij de ah) en daar lever je de kortingsbon van 5 euro op in. En je koopt een scheergel a 4,49 (prijs staat op de kortingsbon) en daar lever je de korting van 2,25 op in. Je krijgt 2 + 1 gratis en naar mijn weten wordt dat berekend als 33,3% korting. Dat weet ik dus niet zeker, maar volgens mij gaat dat zo bij de ah. Kijk wel even goed op het actie labeltje van de producten of dit dus ook zo is! Bij elkaar opgeteld krijg je: 9,99 + 11,99 + 4,49 = 26,47 Je krijgt 33,3% korting: 8,81 Korting van de LIHL bonnen: 5,00 + 7,50 + 2,25 = 14,75 Maakt het volgende: 26,47 - 8,81 - 14,75 = 2,91 Ik dacht dat dit het voordeligste is, mocht ik het fout hebben verbeter mij dan gerust meiden Sorry als ik het fout heb, maar moet zelf ook nog naar de ah om het te checken