mach 3 + gilette fusion + scheerschuim = 2,50 ongeveer de mach 3 kost bij ah 12,89, de fusion 9,99 en de scheerschuim ongeveer 3,50 fusion scheerapparaat + fusion scheergel + scheerschuim = 0,39 cent ongeveer alle andere combinaties met bonnen uit 1 boekje is duurder
Kijk, ik wist dus de exacte prijzen niet van de producten maar het komt aardig overeen ja Limmeke met wat ik zei haha
Beetje ten einde raad dacht ik mijn Pamperbon maar bij Wehkamp in te ruilen. Maar waarom mag ik bij Truus.nl 2x3 pakken pampers bestellen (dus in totaal 20 euro korting) en bij Wehkamp maar 1x3 pakken met korting?
@Merah: sommige mensen krijgen bonnenboekjes thuis met 1 pampersbon, andere met 2 bonnen en sommmige krijgen helemaal geen bon. Als je de code op Truus invoert krijg je standaard de gelegenheid om twee maal aan de actie mee te doen. Bij Wehkamp werkt het dus niet zo......Jammer genoeg!!! Ik ben vandaag naar de AH geweest, bedankt meiden voor de TIPS!!! Ik had het Gilette fusion proglide apparaat van 9,99, gillette scheerschuim en Fushion scheermousse. Na inlevering van alle bonnen hield ik nog 1,22 over!!!!! Dit ging als korting van mijn boodschappen af. Ze hadden ook superleuke kartelschaartjes voor maar 0,50 cent per twee verpakt dus die heb ik ook gelijk meegnomen voor mijn knutseltante.....hahaha Weet iemand nog een goede aanbieding voor always maandverband? Bij de deelnemende winkels (dus niet online...)?????
Heeft er iemand nog een kode voor mij zodat ik via truus kan bestellen?heen geen lihl binnen gehad. Dit weekend gratis bezorgen bij truus m et de kode gratis-bezorgen.
Simply Dry is "tijdelijk" niet verkrijgbaar. Ik denk dat ze pas weer 1 september verkrijgbaar zijn, dus na de LIHL actie..... Eigenlijk denk ik dat alles wat nu uitverkocht en interessant was met bonnen pas weer in september komt..... Code op code gebruiken werkt niet bij Truus, dus het is of LIHL of gratis bezorgen.....
Bij truus kun je geen dubbele code gebruiken. Je moet dus kiezen: of LIHL-code of gratis verzenden. Biede kan niet...
Truus......Truus is geen bal aan zo.....er zijn geen leuke aanbiedingen, er zijn verzendkosten en die paar dingen die je eens in het kwartaal kan bestellen tegen SUPER leuke prijzen (Lekker in het Leven) worden niet eens meer aangevuld......
Fijn shoppen zo hoor, fusion scheer apparaat + scheer gel en scheer mousse en dan nog een pak vla voor 0,71 cent
Inderdaad, heeeeerlijk shoppen zo!!! Who needs Truus, hahahah Maar nog iemand tips voor de Always bonnen???? Korting op korting??
Ik zie op voordeelmuis de mexx eau de toilettes 2 voor 20 euro bij trekspleister. Iemand daar al gebrobeerd een bon van 10 euro kassakorting in te leveren (dan heb je dus twee flesjes voor een tientje)
geldt wat jullie doen met kopen bij winkelsmet actie dan niet ook voor wellabonnen van lihl bij etos daar is nu toch 3 halen 2 betalen plus als je bon inlevert betaal je nog minder? of denk ik nu verkeerd
etos hier neemt alleen de pamperbonnen aan... andere bonnen niet als er een actie is. supermarkten weet ik alleen de AH en emte dat die wel korting op korting geven
Sommige Jumbo's en Ah's doen het ook. Dit komt omdat de kassa's alle bonnen accepteren ongeacht de aanbiedingen. Het is de oplettende kassiere die het nog kan verpesten....
Bij de Jumbo in mijn woonplaats zijn ze nu strenger geworden met het inleveren van bonnen met korting op korting. Heb al een paar keer gehad dat het niet meer mocht, maar vorige keren lukte het altijd wel. Dus ik probeer het niet meer bij de Jumbo.
Heb manlief terwijl ik vanmorgen aan het hardlopen was eens met zoonlief naar de AH gestuurd met het bonnenboekje. Hij is terug gekomen met: Gilette Fusion scheersysteem Gilette scheerschuim Gillette scheergel Gillette scheergel voor dames Oral B tandpasta Oral B tandenborstel Olaz Fles Fanta Dit heeft een waarde van 35,95 euro na bonuskorting en LIHL bonnen moest mijn man 3,95 euro afrekenen. Toch leuk die korting