haha tis ook een sport he zag trouwens dat de gilette fusion proglide van 9,99 bij jumbo 14,95 kost de oral b whitning tandpasta is bij jumbo 3 euro nog wat.. bij AH 2,99 mocht je je nog keer vervelen jumbo gaat hier 2 weken dicht ivm verbouwing, maar na de verbouwing ga ik even prijzen checken
even iets heel anders... maar vandaag wel de grootste besparing gedaan jumbo gaat dus dicht.. en had 50% op dagverse producten, incl vlees.. pa en ik vanmorgen in alle vroegte erheen, kijken of er wat te besparen viel... al het vlees was op, op een hele lading biefstuk, kogelbiefstuk en entrecote na.. vond het nog steeds best veel geld, maar pa zei, neem alles maar mee... dus winkelwagen gevuld.. aan de kassa ziet pa ineens dat hij de 5e in rij is... en volgens Jumbo beleid: dan zijn uw boodschappen gratis!!! Gelukkig had hij al het vlees in de kar en ik niet LOL.. en stond ik daarvoor nog wat LIHL bonnen in te wisselen zodat hij ook echt 5e klnt was.. alles werd gescand en met kilo's vlees mochten we zo doorlopen.. oleeeeee
@limmeke Waauuw dat is nog eens een koopje euhh haha gratis! Maar mss dat ik nog ff om die bon van die fusion kan zoeken zal eens kijken haha ik denk dt ik dat ook maar eens ga doen. Een vriendin van mij heeft in de Jumbo gewerkt en schijnt alles die op datum is of erover dat je dat ook gratis meekrijgt en er zijn gewoon dagelijks mensen die zo'n producten gaan zoeken!
Ja klopt... datum van vandaag of van gisteren is product gratis.. doen ze ook niet moeilijk over verder..
komende week bij de Emte: alle dreft handafwas en vaatwasmiddelen 3e gratis... inwisselen van de vaatwasmiddelbonnen zou dus 3 zakken voor zon 3 euro moeten zijn? heb hier 7 bonnen liggen voor vaatwas en 5 voor handafwas.. even kijken wat voordeligste word ariel wasmiddel of vlekkenspul 3e gratis.. bonnen eroverheen.. ook leuk gilette scheerschuim, 4 halen, 2 betalen... bonnen erover heen.. leuk
hahaha wij zouden in amerika moeten wonen, kijk elke aflevering van extrem couponning op tlc, helemaal geweldig en dan baal ik zo dat het hier in nl alles met kleien letterjes beschreven staat, geen aanbieding op aanbieding. zou er echt een dagtaak van maken, zou heel wat coupons uitknippen en grote karren scoren.kijken jullie het programma weleens?
lihl staat voor lekker in het leven , die delen 3 keer per jaar kortingsbonnen uit op bv pampers, wasmiddelen etc.. je kan ze nergens aanvragen, als je in een bepaald adresssysteem staat krijg je de bonnen toegestuurd. ja, extreme couponing, zou er ook dagtaak aan hebben als we hier die mogelijkheid hadden.. soms gaat me dat te ver daar.. zoals van de week vrouw die 60 verbanddozen had? of iemand die 287 potjes maagtabletten meeneemt want gratis? als ik in mijn hele leven 1 potje zou gebruiken is het veel...
Ik heb nog een zooi bonnen. Van alles en nog wat Ze zijn geldig t/m eind augustus 2012. Max 1 soort bon per persoon. Wel inleveren in de winkel. De codes werken niet.
gebruik je die zelf niet sjakie? als je ze niet gebruikt, mij maak je wel gelukkig met een bonnetje van bv de gilette fusion scheersysteem of de olaz bon van 5,50
wie heeft er nog meer bonnen over van gilette dames en heren scheersysteem en olaz,pampers,dreft afwas en alles wat je kwijt wilt
Had vandeweek nog zo'n bon bij de Dirx ingeleverd moest ik nog 2euro betalen en ik kreeg nog een handdoek! Waar haal jij zoveel bonnetjes vandaan dan?
Zo dat is lief dat je er zoveel krijgt dat krijg ik niet voor elkaar ik krijg zelf nog niet eens het boekje na 2 zwangerschappen en overal voor ingeschreven van die boxen enzo! Ik snap er niets van! En een vriendin die vraagt 1 keer zo'n babybox aan en die krijgt hem gelijk thuis:x
limmeke, ik heb wel interesse in de scheersysteem bonnen voor mannen en vrouwen . wat spaar jij nog voor zegels ofzo?
@blije yvon: de mach 3 zijn allemaal besproken dus alleen die voor dames heb ik nog.. ik spaar verder niets.. als je de postzegel wilt vergoeden wil ik ze met plezier naar je toesturen. voor de liefhebbers:
Weet iemand hoe Jan Linders is met korting op korting? Daar deze week Dash 1+1 gratis dus dat zou inhouden dat je twee pakken voor 0.29 cent hebt. Klinkt goed