jammer.... Beste trouwe Truus.nl klanten. Via deze weg willen wij jullie van het spijtige nieuws op de hoogte brengen dat Truus.nl haar activiteiten staakt. Onderstaand het persbericht dat vandaag is uitgestuurd: "Vanaf vandaag zal Truus.nl haar activiteiten staken. In de afgelopen 2 jaar is er door het team van Truus.nl keihard en met veel passie en toewijding gewerkt aan het opbouwen van een organisatie die in de voorhoede van de ontwikkeling van het Nederlandse online food retail landschap heeft meegespeeld. ... Voor de benodigde vervolgfinanciering is er in de afgelopen maanden met een groot aantal partijen gesproken. Helaas is gebleken dat mede gezien de uitdagende marktomstandigheden partijen er niet klaar voor zijn om een nieuwkomer als Truus.nl tot wasdom te laten komen. De aandeelhouders zijn dan ook genoodzaakt om de activiteiten van Truus.nl te staken. Voor alle betrokken BVs is inmiddels faillissement uitgesproken door de rechtbank te Rotterdam." Het Truus.nl-team wil jullie allemaal bedanken voor het enthousiasme waarmee jullie ons hebben ontvangen en omarmd!
Het zal toch niet door ons komen? * leest topic nog eens door* Wel erg jammer, wat ik hier las was de klantenservice heel prettig, en bestellingen snel geleverd. Heel spijtig voor de mensen die hun baan kwijt zijn nu.
Jeetje, dat is ook wat. Heel jammer. Op de mailtjes die ik van de klantenservice kreeg op mijn vragen over de voorraad werd geantwoord dat ze bezig waren met een grotere opslag zodat het uitverkocht raken niet weer zou voorkomen. Dan zijn dit toch even andere berichten. Zou wel sneu zijn als het door ons zou komen. Wij de kasten rijkelijk vol, en truus failliet. Ik heb overigens maar 1 bescheiden bestelling gedaan, dus voel me niet schuldig. Erg jammer.
Mensen (meervoud) die hun baan kwijt raken? Ik krijg in dit topic de indruk dat alleen Joost daar werkt, hahaha. Misschien wel door al die mensen die drie-dubbel hebben ingeslagen met zelfverzonnen en andermans codes? Ik heb zelf helaas niet kunnen bestellen. Alles was al uitverkocht, snik...
Heb ook niet veel kunnen bestellen omdat toen bijna alles al was uitverkocht. Heb toen van Joost een extra code gekregen om toen te bestellen wat er nog wel was, zodat ik mijn eigen code kon bewaren tot de voorraad weer was aangevuld. Wat nu dus niet meer gaat gebeuren. Heb de meeste koopjes gehaald bij AH en kruidvat, en de luiers bij Etos. En dan 1 klein doosje bij truus. Heb net even gekeken maar de site bestaat nog wel.
Arme Joost Truus was wel top, altijd snel een antwoord op je vragen via de mail. Snelle bezorging.... ik zal truus missen!
Geloof niet dat die paar huisvrouwen die bij truus bestelde met verzonnen codes truus de afgrond in hebben gewerkt.. bedoel: weet je wel hoeveel LIHL bonnen uitgegeven worden? en wat voor klein percentage daar uberhaupt bij truus gebruik van heeft gemaakt?
SHITTTTTTTTTTT Ik heb nog een cadeaubon liggen van 50!!! Nou fijn is dat!!!! Daar kan ik dus mooi naar fluiten..............:x Ik heb laatst nog gesproken met Joost en gevraagd wanneer ze weer eens gingen aanvullen omdat ik mijn bon graag wilde verzilveren. Hij vroeg toen nog waar ik op zat te wachten. Ik heb toen aangeven dat ik zat te wachten op Simply Dry luiers. Ik kreeg toen een (blijkt nu) standaard antwoord dat ze aan het opruimen waren en dat alles wel bijgevuld zou worden. Ik moest nog even geduld hebben en kreeg ondertussen een extra LIHL code zodat ik alvast met korting kon bestellen. MIjn cadeaubon heeft overigens niets met LIHL te maken dus ik snapte toen de link al niet......helmaal niet omdat korting op korting niets eens werkt bij Truus.......waarschijnlijk bedoelde Joost het goed....grrrrrrrrrrrrrr
Er werkte 11 man, was juist door de tweede sollicitatieronde daar. Wist vorige week al dat er iets niet goed was, maar hoopte dat het mee zou vallen. Jammer, had daar graag gewerkt. Super toffe mensen. Dat van de grotere opslag was trouwens wel waar, die hadden ze juist in gebruik genomen.
Pfew ben nu wel blij dat ik daar niet besteld heb (wilde ik eigenlijk afgelopen week doen) maar wel jammer idd.
vandaag nog even geshopt bij etos , 2 maal gillette fysion scheersysteem plus gratis badlaken niks 1gillette mach scheersysteem plus badlaken 2,00 1 gilltte dames plus badlaken 2,00 bij ah, 6 pakken pampers 31,36 ariel gel 1,00 dreft afwas !,99 normaal, nu 4 fles voor 3.00 aquarius sportdrank 4 x 0,39 per stuk oral b 2 tandenborstels 1 tandpasta 1.67 alle drie bij elkaar door allerlei stickers en bonnen bij ah was de orginele boodschappen lijst 58,08 jokers er al af, betaald 21,30 dus ging lekker~! bij etos originele prijs:49,39 betaald 9,88 goede score vandaag lachte me rot en dan heb ik nog wat bonnen te gaan maar volgende week nog 1 week joker korting dus hopelijk nog wat van de lihl bonnen erbij
Vandaag voor 12,95 3 pakken pampers bij de AH gehaald. En het bonnetje nog teruggekregen ook, dus morgen bij een andere AH weer proberen
Scant het bonnetje dan nog wel? Ook dom van hun, d.m.v dat bonnetje krijgen zij weer 10 euro terug van procter en gambleR ( of hoe je het ook schrijft...)
Dat is niet verkeerd. Succes morgen, als het bij een andere AH niet lukt ga je toch gewoon weer bij dezelfde. Je hebt toch een bonnetje, dus ze kunnen je niks maken.
Ze hadden het bonnetje gescand bij de kassa, maar die deed het niet (had ik hier al gelezen) Moeilijk, moeilijk natuurlijk. Ze kenden daar serieus de LIHL niet! Uiteindelijk bij de klantenservice moeten afrekenen, aanbiedin - 10 euro. Dus ze hebben niks met het bonnetje gedaan.
@dreamer Heb je ook joker stickers geplakt? Ik ga morgen ook ff lang de ah! Hier bij de AH's doen ze gewoon die bonnen doormidden scheuren en gooien ze ze gewoon rechtstreeks in de prullenbak Echt zonde! Snap het ook niet want bv de Etos die moeten het weer opsturen naar het bedrijf van de bonnetjes!
AH moet de bonnen idd opsturen, zo staat het in elk geval in de voorwaarden van LIHL dan maar hopen dat ze een ander systeem hebben voor die kapotscheurende kassafiguren bij de ah ervoor zorgen dat we volgende keer geen korting op korting meer krijgen