LIHL bonnen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Meiden, truus is gestopt lees ik net op facebook..

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja, balen!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jammer....

Beste trouwe Truus.nl klanten.

Via deze weg willen wij jullie van het spijtige nieuws op de hoogte brengen dat Truus.nl haar activiteiten staakt. Onderstaand het persbericht dat vandaag is uitgestuurd:

"Vanaf vandaag zal Truus.nl haar activiteiten staken. In de afgelopen 2 jaar is er door het team van Truus.nl keihard en met veel passie en toewijding gewerkt aan het opbouwen van een organisatie die in de voorhoede van de ontwikkeling van het Nederlandse online food retail landschap heeft meegespeeld.
    ...
    Voor de benodigde vervolgfinanciering is er in de afgelopen maanden met een groot aantal partijen gesproken. Helaas is gebleken dat mede gezien de uitdagende marktomstandigheden partijen er niet klaar voor zijn om een nieuwkomer als Truus.nl tot wasdom te laten komen. De aandeelhouders zijn dan ook genoodzaakt om de activiteiten van Truus.nl te staken. Voor alle betrokken BV’s is inmiddels faillissement uitgesproken door de rechtbank te Rotterdam."

Het Truus.nl-team wil jullie allemaal bedanken voor het enthousiasme waarmee jullie ons hebben ontvangen en omarmd!

4. lea

lea Fanatiek lid

Het zal toch niet door ons komen? * leest topic nog eens door:)*

Wel erg jammer, wat ik hier las was de klantenservice heel prettig, en bestellingen snel geleverd. Heel spijtig voor de mensen die hun baan kwijt zijn nu.:(

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jammer idd...

6. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, dat is ook wat.
    Heel jammer.
    Op de mailtjes die ik van de klantenservice kreeg op mijn vragen over de voorraad werd geantwoord dat ze bezig waren met een grotere opslag zodat het uitverkocht raken niet weer zou voorkomen.

Dan zijn dit toch even andere berichten. Zou wel sneu zijn als het door ons zou komen. Wij de kasten rijkelijk vol, en truus failliet.
    Ik heb overigens maar 1 bescheiden bestelling gedaan, dus voel me niet schuldig.

Erg jammer.

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mensen (meervoud) die hun baan kwijt raken?
    Ik krijg in dit topic de indruk dat alleen Joost daar werkt, hahaha.

Misschien wel door al die mensen die drie-dubbel hebben ingeslagen met zelfverzonnen en andermans codes?
    Ik heb zelf helaas niet kunnen bestellen. Alles was al uitverkocht, snik...

8. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL

Heb ook niet veel kunnen bestellen omdat toen bijna alles al was uitverkocht. Heb toen van Joost een extra code gekregen om toen te bestellen wat er nog wel was, zodat ik mijn eigen code kon bewaren tot de voorraad weer was aangevuld. Wat nu dus niet meer gaat gebeuren.
    Heb de meeste koopjes gehaald bij AH en kruidvat, en de luiers bij Etos.
    En dan 1 klein doosje bij truus.

Heb net even gekeken maar de site bestaat nog wel.

9. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Arme Joost :(

Truus was wel top, altijd snel een antwoord op je vragen via de mail. Snelle bezorging.... ik zal truus missen!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Geloof niet dat die paar huisvrouwen die bij truus bestelde met verzonnen codes truus de afgrond in hebben gewerkt..

bedoel: weet je wel hoeveel LIHL bonnen uitgegeven worden? en wat voor klein percentage daar uberhaupt bij truus gebruik van heeft gemaakt?

11. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    SHITTTTTTTTTTT

Ik heb nog een cadeaubon liggen van €50!!! Nou fijn is dat!!!! Daar kan ik dus mooi naar fluiten..............:x

Ik heb laatst nog gesproken met Joost en gevraagd wanneer ze weer eens gingen aanvullen omdat ik mijn bon graag wilde verzilveren. Hij vroeg toen nog waar ik op zat te wachten. Ik heb toen aangeven dat ik zat te wachten op Simply Dry luiers.

Ik kreeg toen een (blijkt nu) standaard antwoord dat ze aan het opruimen waren en dat alles wel bijgevuld zou worden. Ik moest nog even geduld hebben en kreeg ondertussen een extra LIHL code zodat ik alvast met korting kon bestellen.

MIjn cadeaubon heeft overigens niets met LIHL te maken dus ik snapte toen de link al niet......helmaal niet omdat korting op korting niets eens werkt bij Truus.......waarschijnlijk bedoelde Joost het goed....grrrrrrrrrrrrrr

12. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Er werkte 11 man, was juist door de tweede sollicitatieronde daar. Wist vorige week al dat er iets niet goed was, maar hoopte dat het mee zou vallen. Jammer, had daar graag gewerkt. Super toffe mensen.

Dat van de grotere opslag was trouwens wel waar, die hadden ze juist in gebruik genomen.

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Pfew ben nu wel blij dat ik daar niet besteld heb (wilde ik eigenlijk afgelopen week doen) maar wel jammer idd.

14. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag nog even geshopt bij etos :),
    2 maal gillette fysion scheersysteem plus gratis badlaken niks
    1gillette mach scheersysteem plus badlaken 2,00
    1 gilltte dames plus badlaken 2,00
    bij ah, 6 pakken pampers 31,36
    ariel gel 1,00
    dreft afwas !,99 normaal, nu 4 fles voor 3.00
    aquarius sportdrank 4 x 0,39 per stuk
    oral b 2 tandenborstels 1 tandpasta 1.67 alle drie bij elkaar
    door allerlei stickers en bonnen bij ah was de orginele boodschappen lijst 58,08 jokers er al af, betaald 21,30 dus ging lekker~!

bij etos originele prijs:49,39 betaald 9,88 :)

goede score vandaag :)lachte me rot
    en dan heb ik nog wat bonnen te gaan maar volgende week nog 1 week joker korting dus hopelijk nog wat van de lihl bonnen erbij

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Vandaag voor 12,95 3 pakken pampers bij de AH gehaald.
    En het bonnetje nog teruggekregen ook, dus morgen bij een andere AH weer proberen :p

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Scant het bonnetje dan nog wel? Ook dom van hun, d.m.v dat bonnetje krijgen zij weer 10 euro terug van procter en gambleR ( of hoe je het ook schrijft...:p)

17. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is niet verkeerd.
    Succes morgen, als het bij een andere AH niet lukt ga je toch gewoon weer bij dezelfde. Je hebt toch een bonnetje, dus ze kunnen je niks maken.

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ze hadden het bonnetje gescand bij de kassa, maar die deed het niet (had ik hier al gelezen)
    Moeilijk, moeilijk natuurlijk.
    Ze kenden daar serieus de LIHL niet!
    Uiteindelijk bij de klantenservice moeten afrekenen, aanbiedin - 10 euro.
    Dus ze hebben niks met het bonnetje gedaan.

19. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @dreamer
    Heb je ook joker stickers geplakt?
    Ik ga morgen ook ff lang de ah!

Hier bij de AH's doen ze gewoon die bonnen doormidden scheuren en gooien ze ze gewoon rechtstreeks in de prullenbak :$:$ Echt zonde!
    Snap het ook niet want bv de Etos die moeten het weer opsturen naar het bedrijf van de bonnetjes!

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    AH moet de bonnen idd opsturen, zo staat het in elk geval in de voorwaarden van LIHL

dan maar hopen dat ze een ander systeem hebben voor die kapotscheurende kassafiguren bij de ah ervoor zorgen dat we volgende keer geen korting op korting meer krijgen :)

Deel Deze Pagina