Kut man heb me pampersbonnen al ingeleverd...eigenlijk moet je wachten tot de laatste 2 weken van de bonnen dan zijn de pampers bijna altijd 2+1 gratis...in het begin van de bonnen...zijn de pampers bijna nooit in de aanbieding...of iig geen spectaculaire....
Zat net nog ff op mijn bonnetje van de vomar te kijken...en 2 flessen dash waren 9,98 en 2 flessen ariel ook. Kreeg dus 9,98 kassakorting. En 10,80 van lihl....dus 0,80 toe hahahaha
En dat zeg je nu pas? Als ik dat had geweten, was ik naar Vomar gegaan, ligt niet in de buurt maar wel binnen hetzelfde dorp. Voor de liefhebbes, volgende week bij de AH always 2+1 gratis en met 2 lihl bonnen dus helemaal gratis en gillette scheergel/schuim bij de Etos 1+1 gratis en met een bon dus helemaal gratis.
hier bij etos vandaag ook lihl bonnen ingeleverd boven op de kroting van drie voor 2 pakken pampers, scheelt toch weer een hoop
werkt dat wel, 2 bonnen inleveren? omdat de LIHL actie ook is 2+1 gratis? en hoe kan het dat sommige bij etos wel bonnen kunnen inleveren op acties? hier gaat dat dus echt niet op
Ik ga het gewoon proberen. Tot nu toe heeft AH alle mijn bonnen aangenomen dus wie weet En ja bij sommige Etossen mag je de bonnen icm andere acties niet inleveren en bij sommige wel, is per filiaal verschillend. Hier doen ze tot nu toe bij de Etos niet moeilijk over. En de Kruidvat hierzo accepteert de bonnen dan weer niet als er andere aanbiedingen zijn.
Bij Kruidvat lijken ze de tekst: niet in combinatie met andere kortingen wel te begrijpen. Wat heel frustrerend is omdat er toch filiaal verschillen zijn.... Bij andere winkels hebben ze niet altijd door dat je niet in combinatie mag, of ze nemen het risico omdat ze toch de kortingen terug zullen ontvangen....
Mooi ik heb de Always bon nog liggen dus die ga ik eens fijn inleveren. Komt er ook nog wasmiddel? Want die bonnen heb ik ook nog. (hier geen Vomar of zoals vorige week Dirk. En Jan Linders accepteert geen korting op korting helaas.)
vandaag bij het kruidvat geweest in spijkenisse centrum gekocht oral b tandpasta pro expert 3 wella schuim 1 wella shampo (4,446 per fles) wella 2 plus 2 gratis; bon voor shampo, bon voor 1 schuim bon voor oral b 2.00 totaal betaald 3,85 morgen even de rest vand e bonnen opmaken
Vraag ik mij ook af je moet voor 2 bonnen te kunnen inleveren eigenlijk 4 pakken maandverband kopen! Laat het even weten als het gelukt is met 2 bonnen op 3 pakken! Ben wel benieuwd!
Hoe zit het eigenlijk als je maar 1 bon van Always hebt en bij AH in gaat wisselen? Krijg je dan 2 pakken gratis? Eentje van LIHL en eentje van de bonus? Ik denk dat ik maar gewoon inlever en kijk wat er gebeurd.
Heeft er nog iemand belang bij LIHL bonnen? Ik heb er nog een boel waar ik niets mee doe. Ik heb genoeg inkopen gedaan. Ik heb deze bonnen nog: 3,00 korting bij aankoop van 2 blikken Nestlé Groeie Start 2, 3 of H.A. 2 (2x) 1,00 korting op 2 verpakkingen Nestlé Pyjamapapje biscuit of banaan (2x) 1,50 korting op Pampers billendoekjes 2+1 sensitive of fresh (2x) 3,00 korting op Ariël vlekverwijderaar poeder of gel (4x) 0,65 korting op 1 fles Dreft platinum original of citroen afwasmiddel (3x) 1,25 korting op 1 pak Swiffer Duster starter kit (3x) 2,49 korting op een Max Factor colour effect flipstick 1,29 korting bij aankoop van 1 enkelpak Naturella maandverband of inlegkruisjes (1+1 gratis) 2,49 korting bij aankoop van 1 voordeelpak Naturella maandverband of inlegkruisjes (1+1 gratis) (2x) 2,00 korting op 1 Oral-B Pro-Expert tandenborstel (3x) 4,00 korting op een 2-pack Oral-B Floss Action opzetborstels (3x) 10,00 korting op 2 eau de toilettes van Replay, Mexx of Puma (2x) 3,25 korting op 1 Gilette Fusion scheergel (3x) 10,00 korting op 1 Olaz regenerist dag- of nachtcreme (2x) 1,42 korting op 1 Venus satin care scheergel (2x) 2,00 korting op een Ambi Pur Air Effects Spray (2x) 0,50 korting op 2 pakken Appelsientje (3x) 1,00 korting op 2 verpakkingen Mona (450 ml) (2x) 1,00 korting op 2 pakken Campina vla (1 liter) (3x) 1,00 korting op twee pakken Optimel 0,50 korting op 1 fles Aquarius (0,5 liter) (3x) 20,00 korting op een Braun Multiquick (3x) 20,00 korting op Oral-B Triumph elektrische tandenborstel (3x) 20,00 korting op een Braun Series 3 380-4 of 370CC-4 scheerapparaat (3x) 20,00 korting op een Braun Silk epil 7771 epilator (3x) 10,00 korting op een Braun Satin Hair stijltang
Ik had de joker op wat anders geplakt wat ook wat duurder was. Maar idd als je dus 1 LIHL bon inlevert maak je van de 2+1 een 1+2 gratis actie