was net bij de etos en wilde de scheergel nemen maar feest ging niet door bij de kassa, heb ze laten staan. kreeg niet het bedrag vand e bon maar het percentage wat erop stond en ook niet de tweede gratis. morgen even naar andere etos waar ik weet dat ze het wel doen
ah drie flessen ariel, 6,27, 6,27 en 6,24 = 18.78 9.39 bonus korting, en 9.75 couponkorting=19.14 = gratis wasmiddel en 36 ct verrekend met de andere boodschappen!
hahaha die hartkloppingen kan me voorstellen . ik ga vanmiddag. ben er wel achter dat je het echt moet combineren met meer boodschappen want als je alleen die paar centen zou afrekenen gaat er zelfs bij de cassierre een lampje branden en zou ze zeggen dat kan niet. ik heb me lisjtje al klaar liggen hoor
ariel is voor de helft toch? bij ah? Ik had trouwens een hele kar vol boodschappen, voor op de band de wasmiddelen, en toen hij die gescanned had nog even gewacht en toen de bonnen gegeven. ( ik dacht dan valt het minder op haha) Alles op een heel nonchalante manier en met een lach, maar ondertussen......brr
lol, nee is 1 + 1 gratis, maar ze verrekenen het wel als 50% kassakorting.. straks maar eens heen gaan, de vlekverwijderaar zit er denk ik niet bij?
oh? heb ik dus geluk, want had maar 3 wasmiddel, vlekverwijderaar was bij de c1000 1 euro trouwens, kun je geen lihl bon inleveren trouwens...
of heb ik mezelf dan toch in de boot gedaan? Ik kan niet helemaal meer helder denken met al die kortingen naja, beter dan gratis kan niet toch?
nee, gratis is beste als vlekverwijderaar bij ah ook 1+1 is, dan is die ook gratis LOL, maar denk het niet want dan had die wel op foto gestaan denk ik
Ah verrekend ook de korting als je maar 1 product uit een aanbieding koopt (Tenminste de afgelopen weken is me dat opgevallen) Vandaag ook 3 ariel producten meegenomen voor nop en de olaz waar ik nog een bon voor had. Cassiere merkte wel op dat er niet veel over bleef van het bedrag. (Had nog een klein aantal andere boodschappen) van 30.- voor 3.- incl koopzegels . Heb nog een paar bonnen van ariel, dus van de week de rest maar halen Vlekverwijderaar is ook gewoon 1+1 gratis. Heb van te voren bij albert gekeken En kreeg het vanmorgen ook met korting op korting mee
succes met opmaken van de bonnen, jullie hebben wel mazzel. Hier krijg ik het bij de ah niet voor elkaar, jumbo is laatst wel gelukt korting op korting. Misschien daar nog maar een keer proberen met de dreft afwas. Heb er alleen nog niet veel ervaring mee, behalve via internet, maar daar hoef je niet met je gezicht bij de kassa te verschijnen