LIHL bonnen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik ben zelf maar meegegaan naar de AH vanavond en ja hoor, 2 flessen ariel voor iets van 48 cent ( de goedkoopste variant was al op, anders kreeg je inderdaad geld toe). :) Daar word ik blij van!!
    Wij hadden trouwens wel een hoop andere boodschappen om het te 'maskeren' en een cassiere uitgezocht die er uit zag alsof ze niet te veel vragen zou gaan stellen. Ze keek wel even kritisch naar de bonnen, maar scande ze en ze deden het gewoon! Ik had ook eerst mijn bonuskaart gegeven, dus daar kan het niet aan liggen volgens mij...
    Ik krijg het er wel warm van elke keer als ik aan de kassa sta pfff... Maar het is inderdaad een kick om spullen zo goedkoop mee te krijgen.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    #1462 consider, 31 aug 2012
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
    Hoe gaat het dan precies met de dash bij de jumbo?
    zijn ze nu 1+1 gratis bij de jumbo?
    En lever je dan 1 lihl bon in?
    Dan heb je ze toch niet voor 50 cent?
    Dash kost meestal 5 euro per stuk.
    je krijgt 1 gratis....de helft van 5 euro is 2,50 toch...
    Volgens mij snap ik het niet helemaal ;)

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik denk dat ze dan 2 bonnen inlevert. Heb ik bij de Ariel ook gedaan bij AH.

4. lea

lea Fanatiek lid

ik dacht dat de dash tegenwoordig 5.50 kost. 1 gratis van de aanbieding. dat is dan 5.50 betalen, en op het bonnetje staat 5 euro korting dus dan zou je idd 0.50 cent betalen.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Je hebt helemaal gelijk!!
    Ik had niet goed op de bon grkeken, staat inderdaad 5 euro korting!

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    O, sorry!
    Ik ben mijn Dashbon kwijt :( dus dat wist ik niet...

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yup :)

ik heb zostraks mijn voorraad eens bekeken... dankzij heel veel lieve mama's die me geholpen hebben met de bonnen heb ik denk ik alles bij elkaar een 500 euro bespaard, misschien nog wel meer.. heb ik mijn ouders kunnen helpen met wasmiddelen en scheermesjes.. ik weet het niet precies, maar heb zon 40 wasmiddelen van dash/dreft, zon 25 ariel wasmiddelen, stuk of 10 vlekverwijderaars, 10 gilette scheermessen,4 handtandenborstels, electrische borstels, 15 olaz cremes waarvan 4 van die dure die ik dus ipv 25 euro per stuk maar 2,50 per stuk voor heb betaald, 12 haarlakken/schuims, 12 oral b tandpasta's, 8 wella shampoo's, lading koffie, wc dingen, geurstekkers gehaald.. en alles gratis of voor paar cent..

iedereen die mij geholpen heeft: dank je wel!!!

8. lea

lea Fanatiek lid

wow dat is nog veel meer dan bij mij, maar ik had alleen mijn basis bonnenboekje ;) Tot november moet het wel lukken toch?;):D

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    Met dank aan dit topic en een beetje bluffen heb ik vandaag bij de ah ook de korting op korting gekregen. Eerst las ze de bonnen alsof het een liefdesbrief was, daarna pakte de kassa t niet, de infomevrouw snapte er niks van en uiteindelijk gaf een andere mw me gewoon het geld uit de kassa.

Dus dames die vandaag nog naar de ah willen: bij ons stonden de bonnen niet meer in het systeem.

10. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    O, o, o...........Vandaag weer avonturen bij de COOP. De Dreft is daar nu in de aanbieding voor €3,00 per artikel. Met de bon ontvang je €2,90 korting. Conclussie: je zou €0,10 cent moeten betalen voor een doos of fles Dreft.

Nee zeg, hele pittige discussie gehad met de cassiere.....pfff.
    Op de bon staat namelijk ook 50% korting. Ze bleef volhouden dat ik maar €1,50 korting kreeg. Dus het pak zou mij dan €1,50 gaan kosten. Zo'n krent als ik ben, dan hoef ik het niet meer. Ik heb tenslotte een flinke voorraad opgebouwd met nagenoeg gratis of voor zeer weinig aan wasmiddelen.

Ik geef aan dat het toch echt €2,90 korting moet zijn.....mijn hemel....Wat een volhouder zeg. Ik vraag om de manager. En jawel, ik krijg gelijk.

Dit is de korte versie. Ik heb er totaal wel ruim twintig minuten over moeten doen.....

Aan de ene kant maar goed dat het de laatste dag is vandaag, want ik merk dat ik behoorlijk hebberig en brutaal ga worden ervan. Oeps....Tegelijk kan ik niet wachten op november ;)

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lol sappie.. je bent dus net als ik!!

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Goed gedaan!
    Maar wat ik mij afvraag...
    Wijzen ze je dan niet op dat korting op korting niet mag?

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sappie.. Jeetje wat een verhaal zeg. Ik had dan eerder verwacht dat ze zou zeggen: nee mevrouw, dat mag niet korting op korting. Maar dat ze over die 50% begint, terwijl er duidelijk een bedrag op het bonnetje vermeld staat had ik dan weer niet verwacht haha..

Het is je in ieder geval gelukt:) Hier bij de COOP zei de cassiere in eerste instantie dat het niet mocht korting op korting, ze vroeg er toch even iemand bij en die zei: ach haal het er maar handmatig af:)

Ik kijk ook alweer uit naar november. Ik gooide de bonnetjes altijd zomaar weg maar sinds ik dit topic lees, leer ik veel en komen jullie met ontzettend goede acties en kan ik enorm veel besparen.

SUPER BEDANKT MEIDEN:)

14. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Gelukkig begon deze mevrouw eens niet over het korting-op-korting verhaal. Dat is namelijk meestal het geval, en tja, daar kan ik zelfs niet tegen op.....Het is nou eenmaal zo.

Toch kan ik het dan niet laten om door te gaan en de mensen in de winkel erop te wijzen dat er hele fora op internet bestaan van mensen die het wel voor elkaar krijgen. En dat er maar eens één lijn getrokken moet worden, wel of niet aan mee doen en niet per filiaal verschillen. En dit komt nog het meeste voor bij Kruidvat filialen.

Toch mag ik niet klagen, mijn buit is dan niet zo groot als die van Limmeke ;) maar ben best trots op mijn goed gevulde kast.

Baal alleen vreselijk van Truus. Daar ben ik een cadeaubon kwijt van €50 die ik op hun verzoek nog niet verzilverd had omdat de voorraad zo slecht was. Dit had dan weer niets met LIHL te maken, maar balen doe ik echt GOED :x Ze reageren totaal niet meer op mails, dus ik kan fluiten naar dat geld.

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat is idd balen sappie van Truus.. ben uitermate benieuwd of die nog teruggaan komen

tis bij jumbo niet meer gelukt met de dash bonnen.. ze wilden niet eens meer scannen aan de kassa... nou zegt pa... dan mag u ze houden en is weggelopen :D

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Meen je!
    Shit ik wil vanavond ook nog naar de jumbo voor de dash...

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hier bij Jumbo scannen ze niet eens... zeggen nu Mag niet korting op korting en klaar..

waarschijnlijk omdat kassa systeem de korting wel gewoon eraf trekt

pa had nog gezegd het maakt voor jullie toch niet uit of je die korting geeft ja of nee..jullie krijgen het gewoon vergoedt..

maar ze bleven volhouden en wilden geen scanpoging doen

dus misschien dat het jou wel lukt bij jouw jumbo

18. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    net bij etos gilette gel gehaald 2 halen 1 betalen, eerst zij ze korting kan niet op actie ikke jawel heb er al eens eerder shampoo en pamapers gehaald zegt klopt dus voert het handmatig in, nu dus 4 gillette gel flessen voor 5,-de rest van de bonnen dreft, ami pur en vla ook maar gebruikt.

19. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Hier net bij de jumbo wel gelukt. De dash gehaald en ook nog de dreft (ook 1+1). De dash had ik dus bijna gratis en de dreft 2 voor 3 euro geloof ik.

20. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Heeft iemand voor mij de 1e 3 letters van de Pampers Baby Dry?
    Heb de bon al bij de Etos ingeleverd, maar wil ook nog even bij de Wehkamp bestellen :D

Deel Deze Pagina