Ik heb weer gratis spulletjes Ik heb: Kinderboeken: Veilig in huis Vaar mee met Winnie Baby's eerste woordenboek: boerderij Mijn eerste kijk - en voelboek volwassenboeken: CSI Bewijskracht CSI Hartslag Het wc boek Het begon toen ik veertien was Baby! Aukje van Ginneken Amerikaanse droomhuizen Leven en werken van de kabouter Het grote Heleen van Royen zomerboek Het kleine volkje Wijze uitspraken over baby's Knuffels: apenknuffel schapenknuffel schapenknuffel Prenatal Teigetje knuffel Meisjespop Cotoons vormenpuzzel buggyboekje Disneyprinsessen rugzak Disney prinsessen poef disney poppetjes (mickey, Pluto, Katrien) Kledinghanger met 3 fotolijstjes Dvd's Oswald Lizzy McGuire Jiskefet Lullo's Kopspijkers Beloningsbord 9 gekleurde potjes Ik heb Will & Grace seizoen 1 t/m 5 hier wil ik wel graag een shirtje oid voor de meiden voor hebben omdat het me veel geld heeft gekost. Ik heb ook kleding te geef ook hiervoor geld dat ik hier graag een shirtje oid wil hebben voor de meiden in hun maat De rest is helemaal voor noppes
Hoi je zou me heel blij maken met speelgoed en knuffeltjes. eventueel ook kinderboekjes maar die zijn vergeven?
Oh en ik zie dar je puzzels hebt? Die heb ik nog helemaal geen. zou me moeten schamen... want oudste is al 20 mnd!
Volgens mij heb ik iedereen gepbt. Zo niet, geef maar een gil. Heel veel is in principe weg. Wat ik zeker nog heb - wc boek - boek het kleine volkje - boek wijze uitspraken over baby's - dvd Lizzie MCGuire - dvd Jiskefet - dvd kopspijkers - kledinghanger met fotolijstjes