Dit weekend 70% extra korting op alle producten met gele sticker. Fijn inslasn alvast voir sint en kerst. Bij blokker trouwens ook tot 70% extra korting
net een leuke paraplu van nijntje gekocht voor 75 cent haha en een ding van de sprookjesboom voor 2 euro nog wat.
Ze hadden bij ons jammer genoeg niet meer zoveel, maar wel een kinderstoel voor de jongste gekocht voor 12 euro en nog wat kleurboeken voor 30 cent.
Hier hadden ze ook niet super veel. Misschien dat ik nog in de stad ga kijken vanavond. Ze hadden trouwens nog wel 2 koffers voor kinderen 3 in 1 voor 9 euro dan. Niet duur zou je zeggen
Woensdag heb ik een UV setje voor op het strand gekocht. Was nu samen 6,00! Normaal een stuk duurder. Het duurt nog even voordat Mara het past (laatste short en broekje waren maat 98), maar ze gaat het vanzelf passen. Er zat al 70% korting op, omdat het textiel is.
ik had 2 tasjes vol voor 5 euro en 40 cent een puzzel van thomas de trein -ovenwant-bakje waar niks uit kan vallen die 360 graden draaid-en ng 2 dingen die ik zo niet weet haha koopjes dus
was vaqndaag bij de kruidvat en blokker, maar niets bijzonders gezien... morgen maar ff naar de andere stad jammer dat beide kids net jarig zijn geweest hahaha
hier voor 9.50: Kinderparaplu roze, kinderparaplu rood, papieren tafelkleed 2x rood papieren tafelkleed 2x roze, wrijfplaatjes, Fietstassen voor aan een meisjesfiets, opbergdoos van sprookjesboom, best netjes vond ik