Goedemorgen dames, Heeft er iemand toevallig een kortingscode van kaartje2go.nl? Aanstaande dinsdag ga ik namelijk bevallen middels een keizersnede en ik heb het geboortekaartje al voor zover mogelijk klaar, maar een kortingscode zou natuurlijk meer dan welkom zijn. Ik hoor het graag.
Afgelopen 2 vrijdagen was er een actie van hun via twitter. Misschien aankomende vrijdag weer. Het is weer Vrijdag2go. Ontvang vandaag 10% korting op al je bestellingen. Gebruik actiecode: VrijdagT10 http://www.kaartje2go.nl
Hmmm... Maar dan kan ik ze vrijdag pas bestellen, terwijl ik morgenochtend al ga bevallen. Dan kan ik ze een week later pas versturen. Is ook zo wat toch? Uiteraard wel bedankt voor de tip. Mocht iemand anders een andere code hebben, dan houd ik me aanbevolen
Ik weet niet of ie het doet maar met de actiecode TABLET krijg je 5% extra korting! Ik had toen bij mijn bestelling 10% gehad maar ik weet daar de code niet meer van, had het uit een boekje van de huishoudbeurs
bij kaartje 2 go kan je ook de adressen ingeven en dan stuurt hij ze zelf diezelfde dag nog op naar iedereen. dan hoef je dus zelf niks te versturen.