Als het goed is.. vallen ze deze week weer in de bus Mocht je ze niet gebruiken, ik neem graag bonnen van je over.. ik heb weinig te ruilen, maar betaal graag verzendkosten
Ik hoop dat ik ze dit keer weer krijg. Vorige keer niks gehad, de keren daarvoor wel. Ik wacht af .....
Hoop dat ik ze deze ronde ook weer binnen krijg, maar gebruik altijd maar weinig bonnen Zoek je vanalles qua bonnen Limmeke ? anders mag je de bonnen die ik niet gebruik zo van me hebben
Ik kan je evt ook wel bonnen opsturen hoor! Ik zou willen dat Truus weer live was, dat was leuk inkopen doen
ik zoek idd van alles wat bonnen en ben met alles blij.. enige dat ik niet gebruik zijn bv die bonnen voor elektrische apparaten, maar verder kan ik het merendeel gebruiken.. dus wat je niet gebruikt.. graag!! heb jullie PM gestuurd
en ja, echt jammer dat Truus er niet meer is.. zie het ook niet meer gebeuren dat ze die doorstart gaan maken.. het blijft zo stil..
Hallo allemaal, De bonnen komen er weer aan. Als er mensen zijn die niets met de LIHL bonnen doen hoor ik het graag, via pb, of hier. Heb interesse in alle bonnen (maar vooral pampers en wasmiddel enz). betaal uiteraard verzendkosten! X Escal.
Ja, ik hoop ook echt dat ik ze weer krijg!!! Het blijft eeuwig jammer van truus, ben benieuwd of ze ooit nog een doorstart gaat maken want het is nu toch al zo'n 3 maanden stil... Mocht iemand bonnen overhouden, of er niks mee doen, ook ik hou me aanbevolen!!!
Dames ik heb even wat topics samen gevoegd om te voorkomen dat er niet tig topics hiervan komen en voor het overzicht
jammer van truus inderdaad! bestelde er graag, ideaal niet te hoeven sjouwen, gelukkig nu ook voeding en pampers bij wehkamp albert weet ik eigenlijk niet... bezorgd helaas niet bij ons
Ik krijg ook nooit geen bonnen thuis ik moet altijd maar ergens een boekje zien te "scoren" Dus mochten er mensen zijn die er niets mee doen maar wel baby zegels sparen Ik heb Etos baby zegels te ruil
Limmeke, als ik een bonnenboekje krijg en er zitten bonnen bij die ik niet nodig heb (ik gebruik ze niet allemaal), dan wil ik ze wel naar je toe sturen. Ik hoef er niks voor terug.
Jeeeh het is weer bijna zover!! Deed eerst niks met de boekjes, maar nu ik me er meer in verdiep wordt het gewoon topsport