wat is de deal nu bij wehkamp dan met bonnen? 10 euro korting op 2 oranje pakken? en geen verzendkosten?
En als je iets anders besteld hoef je dan ook geen verzendkosten te betalen? Ik bedoel als ik kleren erbij bestel Jammer dat ik geen pampersbon heb. Wel boekje ontvangen maar geen pamper
Ik heb de bon voor juist niet de oranje pakken 10 euro bij 2 pakken pampers - uitgezonderd Simply Dry
Saga; je moet bij betalen kiezen voor acceptgiro en dan als alles geleverd is kan je bij je administratie zien wat het goed saldo is, dus niet via ideal doen.
Bonnen voor de gewone pampers kan je beter nu zsm inleveren bij winkels die nog de oude verpakkingen hebben van 11,25 (niet wehkamp, ah en etos) dan betaal je voor 2 pakken 12,50 en die nieuwe pakken zijn 15 euro per stuk en betaal je dus 25 euro, zit wel wat meer in maar omgerekend zijn die oude pakken goedkoper
Wil iemand mij de eerste drie letters voor gewone pampers pben? Dank! Als iemand interesse in een van de andere bonnen heeft, mag je me ook pb en.
Ik heb de gewone pamper bon hier maar wil iemand deze ruilen voor de simply dry? Ik gebruik de gewone pampers niet, zitten niet fijn bij me dochter..
Hoera! Het sanddmannetje is toch geweest. En het is de hele dag al gezellig druk bij dit topic! Geen luierbonnen en dashbonnen, maar wel ariel en wat andere dingetjes die mooi meegnomen zijn. Ariel vlekverwijderaar heb ik nog plenty staan van de vorige keer trouwens. Ik ben benieuwd of ah nog korting op korting doet dit keer....
de bonnen die bij wehkamp ingeleverd worden doen het normaal gesproken ook nog in de winkel als je bij wehkamp andere dingen besteld zoals kleding, dan betaal je wel verzendkosten.. het gratis leveren is echt alleen voor pampers, zwitsal etc..
limmeke, is het jouw wel gelukt bij wehkamp te bestellen? bij mij geeft ie aan dat de code niet kan op deze actie