Ik heb een compleet lihl bonnenboekje weg te geven. Wil heel graag een simply dry bon. Iemand ruilen?
zou het daaraan liggen want heb nu de juiste pakken erin zitten en krijg de melden DEZE ACTIECODE HOORT NIET BIJ DEZE ACTIE. Zou wehkamp nu ineens hoofdlettergevoelig zijn? heb jij deze melding ook gehad
Wel balen. Mijn code ingetypt en daarna een ander product uit het mandje gehaald. Zegt ie daarna dat de code al gebruikt is! Nu kan ik dus niets..
Dit heb ik dus ook :x en dan staat t bedrag wel bij mn administratie als - maar dat was van een Lenor, die ik toch niet hoefde dus hoe gaan ze dat nu weer doen haha
Maar de gewone (groene) pampers worden dus niet gratis bezorgd door wehkamp? Of begrijp ik het verkeerd.
de gewone pampers zijn ook zonder verzend, maar staat fout op de website zeiden ze zostraks aan de telefoon
Het is echt balen dat als je meerdere dingen besteld ineens verzendkosten moet betalen. Shampoo en haarlak zijn (zo goed als) gratis maar door die 4,95 wordt het minder aantrekkelijk.
Mocht iemand de eerste 3 letters van de pampers bonnen hebben, zou ik dan aub een pbtje mogen krijgen? Bij mij zaten de pampers bonnen er niet bij.
ja, door foutje op website... heb ze vanmiddag gebeld en de verzendkosten werden er handmatig weer vanaf gehaald
Ik heb dus wel een boekje maar zonder pampers bonnen. Kan het niet gebruiken die codes op pampers dus Iemand die nog een code heeft, graag een pb sturen
Heb ze wel besteld maar met verzend kosten erbij hoop heb via accept giro gedaan dus hoop dat het er toch nog afgehaald word