Ja ik mis truus ook :x wel raar dat truus nog wel achterop de bonnetjes staat is toch al ff bekend dat ze gestopt zijn
Hierbij ook de eerste 3 letters/cijfers van naturella aangezien die er ook niet bij iedereen bij zit enkelpakken NB9 dubbelpakken NB8
he limmeke, je hebt helemaal gelijk! blijkbaar is wehkamp nu hoofdlettergevoelig. heb dat niet eerder meegemaakt. thanks!
Jah hehe, dat snap ik ook wel. Ik heb zelf wel pamperbonnen. Maar kan ook nog een boekje van mijn moeder krijgen zonder pamperbon, en dan zou ik met die code en de eerste tekens weer kunnen bestellen.
Ik heb de bonnen niet (nooit gehad) maar vroeg me af of er een bon tussenzit van Oral-B electrische tandenborstel. Als er iemand is die de bon niet nodig heeft, zou ik het graag over willen nemen.
Ik heb zelf de bon gebruikt voor de groene pampers, idd zonder verzendkosten. Dus betaal 17,47 voor 2 grote pakken, goeie deal! De rest van de bonnen ga ik niet gebruiken. Wie wil het boekje hebben? Ben nog wel even benieuwd hoe jullie dan op basis van 3 cijfers/ letters nog een keer van zo'n code gebruik maken.
Als je de eerste 3 cijfers van de bon hebt, die zijn uniek per bon, de laatste 6 zijn op alle bonnen hetzelfde, dus persoonlijk.