Ohhh dat wist ik niet Thnxx Nu hoop ik alleen nog dat gewoon die 12 euro uit mijn administratie van mijn bestelling af gaat en niet maar 5,95
Dames ik heb geen pamperbonnen gekregen en wil met de code bij wehkamp bestellen, maar wat is precies de aanbieding voor de pampers, wat moet ik aanvinken
Heeft iemand de 1 e 3 cijfers van de simply dry? Heb alleen voor gewone pampers gekregen. Ik was net bij appie, en ze deden geen korting op korting meer. Stond ik met 3 flessen ariel en 2 pakken luiers. Vorige keer ging het wel. balen.
Heb helaas dit keer geen bonnen mogen ontvangen. Heeft er iemand voor mij een boekje/aantal bonnen waar die niks mee doet. Eventueel heb ik ook hier een waardebon code van de wehkamp van 5 euro korting. Zit geen minimum bestelbedrag aan vast en is alleen vandaag nog geldig. Groetjes
Nee nog niet hier komen ze eigenlijk altijd op vrijdag nadat iedereen ze al heeft gehd dus verwacht ze vrijdag
hier ging het ook niet meer bij de appie... jammer was wel balen, want ze hadden de vaatwas en afwasmiddel in de aanbieding en zou nog 75 cent en 35 cent kosten gelukkig wel nog een emte in de buurt.. en die doet niet moeilijk net 4 pakken luiers voor 13 euro ongeveer...
Jaaaaaa! Ik heb ze toch ook nog gekregen!!!! En MET 2x gewone pampers en ook nog simply dry!!! Ik ben helemaal blij!!!
Ik moet zo nog naar de appie, maar ik ben echttt niet iemand die met bonnen naar de kassa gaat Dus probeer het morgen even met mams bij de coop of vanavond met vriend bij de ah. Maar ah accept ze toch wel als je bv maar 1 fles doet ipv een actie op actie? Word altijd zenuwachtig van die dingen, gaat altijd mis met mij hahaha. Wehkamp is wel binnen, hier waren ook de codes weg, maar idd met acceptgiro gedaan en alles was verrekend!
Zijn er meiden die de wehkamp al gebeld hebben over de verzend kosten van pampers ??? is er ook een gratis nummer waarop ze te bereiken zijn ??
Ja volgens mij eerder in dit topic, diegene had gebeld en hadden ze handmatig de verzendkosten eraf gehaald.
ik heb ze gebeld via dat nr op hun website bij de ah ligt het niet aan kassiere.. het kassasysteem pakt de bonnen gewoon niet meer.. jammer hoor, truus weg, ah geen korting meer op korting.. blijven er nog maar weinig over etos: alleen luierkorting emte nettorama wat nog meer?