Lihl of ah mailen hoe dat kan bij de ah? Ze staan wel achterkant. Gelukkig lees ik het nu dan dat ik er sta met mn bonnenboekje hihi
Ik hou me ook aanbevolen. Ik ben op zoek naar Pamperbonnen (gewone en Simply dry) maar ook vaatwasbonnen en wasmiddelbonnen.
Hey meiden, Ik heb gisteren de eerste keer de LIHL bonnen gekregen maar heb eigenlijk geen idee hoe dat nou werkt Op zich snap ik het wel maar om even een voorbeeld te geven wat ik niet begrijp: er staat op de bon: Bij aankoop van 1 fles Dreft 45% korting (staat onder het beeld) en links boven in de hoek staat 1. Als ik nou meer dan 1 fles koop krijg ik op de andere flessen dan ook korting of niet??? En welke korting kan ik aanhouden? De 45% of de euro? Sorry, zijn waarschijnlijk hele stomme vragen maar ik stel ze liever hier als straks aan de kassa te staan en de helft weer terug te "moeten" geven
saga: ah doet wel mee... maar vorige keer gaven ze korting op korting.. dus als iets in de bonus was.. en je gaf je bonnetje dan kreeg je extra korting.. nu dus niet meer tami: het bedrag dat genoemd staat is de korting die de meeste winkels geven.. die korting is meestal een richtlijn en je krijgt als bv dreftbon 2,90 op 1 fles... ook maar op 1 fles korting..
Hmm danishet leuke erwel een beetje af, maar was wel verwachten dat ah kassa's aan zou passen. Heb het boekje deze keer niet gekregen, maar via het forum nu waarschijnlijk wel een.
Ahhhh wat missen we Truus met z'n allen, hè? Maar ik vermoed dat Truus met een doorstart dit ook wel gaat aanpassen. Het was toch ook van de gekke Alhoewel... de retailers krijgen toch sowieso het geld van de bonnetjes terug? Dan is korting op korting juist slim om klanten te krijgen.
Bij Dirk vd Broek kreeg ik vorige keer wel korting op korting. Dus wie weet kan je het daar proberen (als je een Dirk, Bas of Digros in de buurt hebt). De Jumbo deed het anders ook, maar die deden de laatste keren ook moeilijk bij korting op korting, dus dat gaat helaas niet meer lukken hier.
jumbo gaf het vorige keer wel ja.. maar met zoveel gedoe aan de kassa.. en mij werd gezegd dat ik een volgende keer niet welkom was met actie op actie... pfff
dit keer heb ik ook geen bonnen gekregen, wie ze niet gebruikt zou ik wel willen overnemen graag pb tje alvast bedankt
Vanwege een verhuizing krijgen we helaas geen lihl-boekje meer. Wie heeft er misschien 1 voor mij? (het liefst met een pamperbon) Ik heb bij interesse etoszegels! Hopelijk kan iemand me helpen!
Ik hou me ook aanbevolen. Vorige keer heb ik ze wel gehad en nu.. Niks, nakkes, nada!! En ik wil ze heel graag.. Dus graag!!
Dames ik blijf topics samevoegen graag een topic hierover om zo iedereen gelijke kansen te geven maar ook om te voorkomen dat er tig topics geopend worden waardoor het andere onoverzichtelijk wordt.
Bij wehkamp pakt hij de eerste 3 tekens met een andere code zonder pamperbon niet bij mij. Maar mijn eigen code pakt hij wel, maar bij betaling is de 10,00 euro er niet af, iemand ervaring mee? Heb mijn bestelling maar weer geannuleerd.
Bas pakte ze hier vorige keer wel dus hopelijk nu weer wel. Hoewel ze nu bij ons wel een nieuwe kassasysteem hebben dus ben benieuwd
Ik heb helaas alleen een gewone pamper bon en dus geen simply dry bon, Wehkamp pakt bij mij de NB2 code voor de simply dry niet, iemand toevallig nog een andere lettercombinatie?
Bij mij wou het vandaag wel bij de AH heb de bonnen ook nog terug gekregen yes. 2 ariel,1 lenor, 1x dreft platinum vaatwastabletten en dreft afwasmiddel 4,58 moest ik betalen! Het is iets goedkoper dan normaal omdat AH een fout maakte bij de klantenservice bij de wasmiddel.. Dus ik weet niet of hij die pakt bij de kassa de wasmiddel maar de rest wel Anders betaal je 7,50? voor dit alles...
zo das mooi! ik kreeg ze altijd, maar hier tot nu toe helaas nog niets gezien..ga nog maar even duimen..
Bij wehkamp pakt hij de eerste 3 tekens met een andere code zonder pamperbon niet bij mij. Maar mijn eigen code pakt hij wel, maar bij betaling is de 10,00 euro er niet af, iemand ervaring mee? Heb mijn bestelling maar weer geannuleerd. Iemand dit ook gehad?