LIHL november

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Nadat ik iets had veranderd, kon ik de korting ook niet terugvinden. Als je kijkt bij administratie onder mijn wehkamp staat de kortingsbon wel vermeldt. Als het goed is wordt deze uiteindelijk wel verrekend.

2. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het echt nergens meer vinden. Vreemd.

3. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Dat denk ik niet. Dit is de eerste keer dat we ze krijgen. Wel toevallig dat ik ons adres dit jaar heb aangemeld. Blijkbaar hadden ze in hun systeem de vorige bewoners er nog in staan.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Vorige keer de bonnen voor het eerst gekregen, nu nog niks ontvangen.
    Hoop dat ik ze alsnog krijg....wil mijn wasmiddelen voorraad aanvullen!

5. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik zie dat je ze ook bij de Emte kunt inleveren. Iemand enig idee of die ook korting op korting doen? Want daar is nu de Dreft en Dash in de aanbieding ;)

6. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee, wij hebben geen Emte helaas...

Kun je bij Wehkamp meerdere kortingsbonnen inleveren? (Dus meerdere keren van pampers?) Ik wil het niet proberen, want dan doen de codes het weer niet.... Misschien heeft iemand anders het al geprobeerd :)

7. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Wij ook niet dus moet er wel ff naar toe rijden maar als het kan dan is het wel de moeite waard!

Van Wehkamp weet ik niet, wil ik ook wel graag weten, heb van 3 verschillende mensen bonnen gehad

8. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Nee volgens mij lukt dat niet ik heb het geprobeerd maar dan zegt ie deze kortingsbon is al eens gebruikt

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant

Helaas hier kon ik vanochtend mn zooitje bij de kassa laten staan omdat ze de bonnen niet accepteerde ;)
    dus dan hoefde ik t ook niet :)

10. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel wel meerdere kortingscodes van pampers, dus niet telkens dezelfde. Of meerdere codes in één bestelling, zoals always, pampers, wella.

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Maar ik snap niet goed dat winkels geen korting op korting accepteren...
    Het bedrag van de lihl-bonnen krijgen ze gecompenseerd van procter & gamble, dus ze schieten er
    toch niks bij in?

Ik ga de emte, bas, nettorama en jumbo hier in de buurt allemaal uitproberen, en als ze het niet accepteren dan laat ik het ook mooi bij de kassa staan, zal ze leren... :p

12. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    dat snap ik ook niet zo goed, LIHL kost ze niets dus waarom nu niet boven op de bonus :p Ach dan zal de jumbo wle het goedkoopst moeten zijn, die schermen er nu mee dan hun producten buiten de acties om altijd het goedkoopst zijn

13. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ja dat snap ik :p wel verschillende producten maar niet als je 2 dezelfde pampersbonnen hebt met 2 verschillende codes wel de groene en oranje maar niet 2 keer de groene ;)

14. lea

lea Fanatiek lid

En ze hebben natuurlijk liever dat je 2 x wasmiddel koopt ( 1 keer in de aanbieding en 1 keer met de bon.) dat levert hun meer op dan 1 keer bijna gratis.

15. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, oké ;) Jammer, maar begrijpelijk.

16. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Nou volgens mij zijn ze overal heel streng geworden want ik ging net naar Kruidvat (wat bij mij altijd lukte met bonnen) om de Oil of olaz met foundation die nu naar 12 euro is afgeprijsd mijn bon LIHL bon inleveren met 7 euro korting nou mooi niet dat ie hem pakte. Wel jammer.

En ik zie dat de ander bon van oil of olaz nu niet meer geldt op die double action cremes en dat zijn de goedkoopste dus geen gratis creme meer :p

17. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was bij de plaatselijke etos en daar waren de oude verpakkingen nog verkrijgbaar van de luiers 3 plus 2 gratis.
    Ik heb de verkoopster gevraagd of ikd e bon erop in mocht leveren, ja hoor zegt ze ik ben niet moeilijk :)

dus gekocht 5 pakken active fit a 11,49 en betaald 24.50 dus nog geen 5 euro per pak ,hahaha
    ook nog een olaz creme van 5.50 waar ze de korting afhaalde voor maar 0,50.

Bij de jumbo nog een tas met groenten en fruit gescoord :), de sperciebonen die op het menu stonden waren neit om aan te zien, ik wilde graag andere, dus pondje gekocht en een verstas met produkten gratis mee, net als bij de reclame :)

18. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ik heb mijn simply dry bon bij de dirx drogist ingeleverd. 2 pakken voor 5 euro!

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

ik heb via de wehkamp 2x simply dry voor 8.34 (geen verzendkosten gerekend door hun)

20. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik ook, heb ze net ontvangen.
    Maar de simply dry is nu 10.19 euro per pak, dus gaat nu niet meer lukken.

Deel Deze Pagina