ik heb een boekje over... met 1 pamperbon. gebruik zelf alleen de simply dry iemand hebben? graag via pb..
Wie weet dit? Verkopen de trekpleister, kruidvat en appie geen simply dry luiers? Want op de achterkant van de bonnetjes van de simply dry staan deze winkels niet, en bij de active fit / baby dry staan ze wel? Dat zou dus betekenen dat je de bonnetjes voor simply dry daar uberhaupt niet eens in kan leveren... (ik koop normaal alles bij de jumbo of bestel online, dus heb echt geen flauw idee...)
Pfff... net bij de Etos geweest. Gemene bedrijfsleidster daar zeg! Ik mocht de pampersbon niet inwisselen op de oude verpakking, want: "Dan heb je als klant wel erg veel voordeel." Serieus!
Naja...... Wat een zeikerds zeg... Volgens mij staan de oude prijzen zelfs nog op de bonnen, dus ik had me daar echt niet mee weg laten sturen!!! Edit: niet dus... Maar dan nog, jemig... :x
Ik heb hier net met de etos gebeld met de vraag of er nog 5=3 geld. En dat geld nog op wat er nog is. En op de vraag of ik mijn bon mocht inleveren aarzelde ze eerst. En zei toen, ik vind het goed, maakt voor ons toch niks uit. Dus ze heeft voor mij 5 pakken achteruit gelegd, ga ze vanavond ophalen. Ikke blij.
bij werkkamp zijn die pampers babydry 15 euro per stuk... ofwel 30 euro voor 2 pakken - korting = 20euro Best veel toch nog? Heb weleens goedkopere aanbiedingen gezien?
Nooit gedacht dat ik zo goed koop boodschappen kon doen. Heb net bij de ah: 2 flessen Ariël Ariël flekverwijderaar Derft platinum afwas Derft platinum blokjes Wella haarspray Voor 4 euro gescoord!
Hier doen ze nog korting op korting. De dreft is in de bonus 40% korting Ariël is in de bonus 2+1 gratis en heb dus 2 bonnen ingeleverd ( gewone+vlekverwijderaar) En de Wella is ook in de bonus 25% Ps volgens mij heeft ze per ongeluk 2x dezelfde bon gescand dan zou het dus 7 euro zijn.
Net de pampers gehaald bij de etos. 3x extra pack p/s 16,26 2x active fit p/s 11.68 komt totaal op 72,14 nu met 5=3 en lihl bon betaald 33,30
Hier helaas bij AH geen korting op korting. Verder hebben we hier geen supermarkt die meedoet, dus behalve de luiers bij etos is er hier niet veel voordeel te halen.
Ik heb me aangemeld op de lekker in het leven website afgelopen juli of augustus en kreeg nu het boekje thuis gestuurd. Dus dat werkt schijnbaar ook.
Mocht er iemand zijn die niks met de Head & Schoulders bon doet, dan houd ik me aanbevolen. Heb aan de code genoeg kan dan bij Weh kamp bestellen.