Ooo yesss komen ze weer!!! Heb vorige keer voor het eerst gehad, en door de dames hier flink met korting geshopt!
kan niet wachten bonnen, yess ben er gek op en bijna onnigig om hier te zetten dat ik graag bonnen wil scoren als mensen er niks mee doen......
Bij mij precies zo. Alleen kreeg ik later wel een mail van de wehkamp dat ik mijn bonnen nog niet had gebruikt. Dus of mijn postbode bezorgt niet alle post of hij/zij houdt het voor zichzelf. Ik krijg sowieso niet alle post, dus ik hoop nu met deze ronde weer wel (als ik erbij zit).
je moet in een door hun aangekocht adressenbestand staan.. enige mogelijkheid om die bonnen te krijgen..
Ik hoop heel erg dat ik ze krijg maar vorige keer heb ik ze niet gekregen. als iemand ze niet gebruikt wil ik ze erg graag overnemen.
oh nee, de meneer met het grijze haar is vandaag langs geweest niks gebracht, zou ik ze niet krijgen dit keer?!
Hier ook nog niet... Maar meestal komen ze bij ons op di, do, za, dus misschien morgen en anders volgende week... Of helemaal niet meer, kan ook nog...
ze zouden toch niet een keer overslaan zeg? ivm bezuinigingen of zo.. afgelopen jaren altijd november, maart en juli
Zat eens wat oude fora te googlen, en zag dat ze in 2011 rond de 2e november kwamen, dus wie weet... Helemaal niet dit keer, laten we het niet hopen!