Ala het goed is zijn er inmiddels bonnen naar me onderweg. Jammer van de bonussen die ik heb moeten missen, maar komen er vast nog wel meer voorbij voor het einde van de actie.
ik ook hoor bij de Jan Linders, had mooi 2 verpakkingen (oude dus) met bonnetje. Nee dat kon toch niet hoor! Balen..
Ik moest gister ook even stampei maken in de Etos hier ("Nou ik ken meerdere mensen die het wel mochten dus dan ga ik daar wel heen") maar kreeg ze uiteindelijk toch mee 5x midpack voor 25 euro ipv bijna 60 *Me Happy*
Vandaag gescoord bij de AH: 2 voordeel pakken pampers baby dry voor 10.48 Ze hadden de luiers afgeprijsd met 35% en nog 10 euro korting met de bon.
De oude verpakkingen bij de Jumbo en Kruidvat kon ik wel meenemen met de Lihl-bon, zo had ik gisteren oa 4 pakken simly dry voor 17,56 euro en 2 pakken active fit voor 10,56 euro, toch leuk... Apart dat het overal zo verschilt!
1 in de luiers, en 1 gelukkig eruit met zn 14 jaar... Maar kan ze zeker goed gebruiken! Heb je de code voor maxfactor nog nodig? Hoef er niks voor terug...
hahahaha 14 jaar al oepsie die is idd lang uit de luiers hahaha! ja zou je me dee code kunnen pmen? Mijn dank is zeeeeer groot!
zou de bon van de vlekverwijderaar het doen bij albert heijn? Daar is nu een fles van 500 ml 1 euro..
wat ik apart vind bij de AH dat die fles normaal 5,13 kost? en nu maar 1 euro, afgeprijst van 2 euro nog wat? zou het gewoon proberen
ja maar is dat niet een fles van een liter, ik weet het niet, ga nog wel even langs van de week denk ik!
hoe krijg ik de goedkoopste baby dry? bij wehkmap zijn ze 15 euro per pak dus met bon is het nog 20 euro vind ik nog niet heel goedkoop
door te kijken wanneer ze waar in de aanbieding zijn ah, jumbo, etos, emte, dirk.. dat zijn winkels die korting over korting geven..
Ik heb bij de wehkamp 1 fles head and shoulders gekocht + 1.95 verzendkosten - 3.99 is 95 ct en thuisbezorgd...... Aangezien ik weer even uit het boodschappenmandje moest werd de bon daarna niet meer verrekend, daarom via achteraf betalen gedaan.....wordt vervolgd, maar vorige keer met de olaz ging dit goed.....
Hahaha, ja gelukkig wel, zou wat zijn, arme jongen... Heb je een pb gestuurd met de code, laat even weten of hij het doet!
Ik had ook zitten klooien met codes en toen weer terug naar mn winkelwagentje, was alles weg... Maar idd, achteraf betalen gedaan, en als het goed is komt het morgen binnen, dan kan ik kijken of het geregeld is!