Het oud papier zit hier in grote blauwe containers zie me zelf nog niet in al die bakken graaien haha gaan we dat maar even overslaan
Hier zit het oud papier ook in containers, daar ga ik ook maar niet in zitten graaien. Maar wel een leuk idee van dat oud papier.
Ow thx! Hier bij de Etos oude verpakkingen luiers 7.50 euro maar helaas ze pakte de bon niet op de oude verpakkingen jammer want normaal deden ze hier ook nooit moeilijk!
Hmm ik heb nog steeds geen boekje binnen had hem toch echt wel verwacht afgelopen vrijdag of gisteren, dus ben bang dat ik hem dit keer niet krijg, dus mocht er nog iemand een boekje ver hebben, hou ik me graag aanbevolen
bij de AH: 3 ariel vlekverwijderaar 3 antikal 1 prei 1 paprikamix 4 vegaburgers 1 felix kattenbrok betaald 1,31
limmeke, hoe krijg je dan nou voor elkaar, hahahaha de bonnen vand e ariel ingeleverd en dan werd er meer afgehaald dan ze kosten? extreme couponning! hahahaha
3 bonnetjes van de ariel vlek en 3 bonnen anti kal kosten nu maar 99 cent, van die halve liter flessen, maar ze trekken er gewoon 3 euro per fles vanaf.. en de antikal is dus maar 025 cent nu met bonuskaart en bonnetje
Vandaag bij AH. Antikal 2x (en twee bonnen ingeleverd) Ariel Vlekverwijderaar en Ariel powerbooster (2 bonnen ingeleverd) Betaald 1.59 euro
ook "mijn"ah scande de bonnen gewoon. ik kocht twee flessen antikal en leverde daar de bonnen voor in. van het totaal vand e boodschappen ging gewoon de drie euro per bon af, lekker voordelig dus
Ik heb nog een compleet boekje, Ik wil graag ruilen tegen een volle etos spaarkaart. Degene die interesse heeft mag mij een pm sturen
Bij de wehkamp dit weekend (vanaf vandaag) 20% korting op olaz, met de bon betaal je nu maar 2 euro voor de dag- en de nachtcreme...
Ja, maar als je toch een bestelling doet is het te overzien... Voor alleen de dagcreme zou ik het niet doen, hihi!
Die head en shoulders is bij Wehkamp nu 2.99 en de bon geeft recht op 3 euro korting dus vergeet die er dan ook niet bij te gooien.
ik heb ook nog lihl boekje, alleen head en shoulders haal ik eruit ruilen tegen etos babyzegels pm me hoeveel je ervoor biedt