Nope, liep hier net het sandmannetje (hihi) tegen het lijf, maar niks... Hij had ze ook nog nergens uitgedeeld zei hij... Het zal mij benieuwen!
mailtje van lekker in het leven: Hiermee danken wij u voor uw e-mail betreffende ons magazine Lekker in het Leven. Wij danken u voor uw interesse in ons blad en onze aanbiedingen. U vraagt naar meer informatie over de verzendingen. Graag geven wij u de volgende informatie. Het magazine wordt 3 keer per jaar verzonden. Wij maken gebruik van aangekochte adressenbestanden, die voor iedere uitgave opnieuw geselecteerd worden. Het kan voorkomen, dat u voorheen wel een magazine kreeg maar dat u een keer niet geselecteerd wordt. Zolang u ingeschreven staat, heeft u echter de kans om het magazine te ontvangen. Wij kunnen u helaas niet zeggen of het magazine wel of niet deze maand uitkomt omdat wij deze informatie niet beschikken. Lekker duidelijk, weet je dus nog nix.. wel vreemd dat ze zelf niet weten of ze verstuurd gaan worden ja of nee..
dat zou natuurlijk ook goed kunnen.. zit ff te kijken, juli vorig jaar kwamen ze rond de 4e/5e binnen
Of het heeft ze allemaal teveel gekost, iedere bon die drie keer wordt uitgeven... 2x via webshop en dan nog in de winkel en hebben ook zij last van een crisis
hhaha myrthe.. dat zou ook kunnen maar geloof niet dat dat kleine groepje hysterische hormoonbommen dat hier zit ook maar een fractie uitmaakt op die grote hoop bonnen die uitgegeven wordt.. bedoel, ik denk dat er totaal slechts een heel klein percentage van de bonnen daadwerkelijk ingeleverd wordt ergens kijk naar amerika met dat extreme couponing, wij zitten hier de vingers af te likken, 1000 dollar boodschappen en 10tje betalen.. maar het blijkt dat in amerika meer dan 90% van de bonnen zo de container ingaat..
Ik heb het boekje al. En aankomende week hebben ze bij AH weer dezelfde actie. De Ariel en Lenor 3 halen, 2 betalen actie. Ook Ariel, Dreft, Lenor, oralB en Olaz doen weer mee. Ik vind het boekje wel erg dun. 42 bonnentjes.
Ik heb ze ook nog niet binnen. Was net eens even op wehkamp aan het neuzen of ik al ergens het kopje LIHL zie staan. Ben ik bij de pampers aan het kijken, zie ik dat ze de enkelpakken die normaal in bonnenboekje zitten niet meer hebben, alleen nog de voordeelverpakkingen. Wie het bonnenboekje al heeft, zou je eens kunnen kijken of we de bonnen uberhaupt nog kunnen inleveren bij wehkamp. Zou me niks verbazen als ze zich hebben terug getrokken..
ben benieuwd vorig jaar november kregen we ook een dunner boekje.. toen ontbraken de wasmiddelen, wasverzachters, shampoo's etc die zitten er nu wel allemaal in?
Ben sowiezo wel benieuwd hoe ze het met de pamers gaan doen wnat de normale pakken gaan er helemaal uit, bij AH hebben ze al de nieuwe verpakkingen. Er zitten meer in en ze zijn 15 euro. In nr 4 zitten nu 50 ipv 40 (normaal) of 58 (voordeelpak) dus vroeg em al af wat voor soort bon er in zal zitten edit ik zie dat wehkamp ook al veel nieuwe pakken heeft voor 15,25 want in nr 4 zitten er 50, dat is dus de nieuwe verpakking.
wehkamp had volgens mij de vorige keer ook pas laat de "lekker in het leven pagina" denk dat die na de korting 4 daagse komt zodat er geen korting op korting is. hier trouwens ook nog niets. hopelijk komt het sandmannetje dinsdag ook hier met bonnen