zo ik ben terug.. en ellende aan de kassa pfff... niet om alle bonnen.. maar om de fluid die 4,46 kost en waar ik 5 euro korting op kreeg.. manager erbij... die staat quasi interresant de kassabon te controleren.. maar ze moesten me de boodschappen meegeven.. ik zei ook: jullie krijgen 5 euro terug van P&G , waarom zouden jullie winst moeten maken op mijn kortingsbon? Maar goed, ik heb gehaald ff hele lijst he: 4 blikken soep 7 extra jam 2 paprika mix 2 ijsbergslamix tomaten autodrop zak nescafe cappucino appels 12 oral b tandenborstels 6 ambi pur spray 12 ambi pur flush 4 olaz fluid 2 lotus koek zak ah snoep zilveruitjes 2 fruithagel 3 yildriz sausen 3 broden bij elkaar 121,99 euro na aftrek bonus en bonnen.. 9,82 waarvan 70 euro bonkorting was ik ben heel benieuwd wat manager gaat doen denk dat ik straks alleen nog bij emte terecht kan met bonnetjes LOL
de oral b tandenborstels stonden hier nog steeds voor 99 cent... dus ook op die 12 borstels kreeg ik 1,01 per borstel terug en die mutsmanager staat naar die bonnen te staren en ziet niet eens dat die bonnen helemaal niet op lijst van AH staan
Zo dat heb je goed gedaan Denk eerlijk gezegt dat hun er alleen maar aan verdienen dus zal het hun echt uitmaken ???
hahaha ja ik ook.. ik blijf er deze week maar weg denk ik heb ff zitten tellen net aan bonnenspul 81,10.. na aftrek bonus/bonnen 19,96 dat afging van overige boodschappen
Ik denk dat ik van de week met Maggie ga ik proberen gewoon 1 bon per 1 product te gebruiken aangezien er op staat bij 3 producten 1 euro korting zelfde als Always maandverband & nestle ga het gewoon proberen Heb mijn lijstje al klaarliggen
ben wel benieuwd trouwens wat iedereen inmiddels al heeft binnengehaald deze weken heb alles bijgehouden nu... wat een geld zeg....
Hier nog geen 1 AH gevonden waarvan de pampers goedkoper zijn Ik dat kan ik wel gebruiken nu ze bijna op zijn!
pampers, dreft vaatwas, antikal, vlekverwijderaar ariel wastabs, dreft afwas, ambi pur flush, ambi pur spray, tandpasta, koekjes, tandenborstels, wasverzachter, olaz, haarlak, shampoo H&S, shampoo wella, smulpotjes, haargel dit is de opbrengst van afgelopen paar weken.. er missen aantal dingen zoals pakken pampers (had er 12), wasmiddel, wasverzachter maar dit is het grootste deel voor dit alles heb ik betaald 49,50
Woow limmeke! Doe jij goed! Heb jij zoveel bonnen dan? Ik was net al blij met mijn 1 x olaz voor noppes.
ik heb veel bonnetjes gekregen van heel veel lieve mama's die ze niet gebruiken.. en ik maak er gretis gebruik van.. (en met mij meer mensen zoals mijn ouders.. maar ook nog wat vrienden die financieel ook niet zo ruim zitten).. ik vind het geweldig leuk om te doen dat koopjes scoren en zij profiteren er lekker van mee
heb lijstje van lolala gepikt 2 pakken pampers baby dry 1 ambi pur aerosol fris water die van 0,99 1 oral b tandenborstels die van 0,99 cent 1 fles antikal 1 olaz beautyfluid melk en autodrop -en ik was 10,27 kwijt
Zal morgen ook ff fototje posten van wat ik heb Waar heb jij de wella shampoo vandaan die heb ik nog niet in de aanbieding gezien behalve bij de kruidvat
die shampoo heb ik gewoon gekocht omdat de mijne van vorige actie op was.. dus daar helaas geen extra korting op behalve de bonkorting dan
toen ik vanochtend had geshopt stond alles op de aanrecht en toen twijfelde of ik een foto zou maken, hahahah had ik het amar gedaan en geplaatst want is wel leerzaam,hahahaha meot nog wel even op zoek naar die ambi pur fres water... limmeke ik zie bij jou spuitbussen ariel vlekkenspul staan, heb je die ook met bon gekocht. en de ariel tabs bij andere winkel dan de ah soms?
Ik had van de week ook de pech dat er allemaal oude kassadames waren, ze zei wel: even kijken hoor of hij die bonnen pakt. Toen hij het deed lachte ze vriendelijk en wenste me een prettige dag . U ook mevrouw.
Vorige keer met truusje wel een foto gemaakt, maar nu helemaal vergeten... Zal straks eens even alles bij elkaar optellen...
hopelijk komt voor 31 dec de dreft wasmachine was, en de ariel nog een keer in de aktie, anders heb ik pech met mijn bonnen