Hier ff fototjes gemaakt De dash is trouwens van de vorige keer Bekijk bijlage 287743 Bekijk bijlage 287744
En de luiers Bekijk bijlage 287745 Ohh ja op zn kamertje staan nog meer luiers maar dat is maat 2 die die nu nog gebruikt... Hier staat alleen maat maat 3, 4 & 4+ En onderop nog 15 pakken maat 1 van kruidvat die je toen gratis kon halen
Ik hoop dat snel de pampers ergens in de aanbieding zijn want ze zijn hier bijna op! Oude verpakkingen hier niet meer bij de jumbo en etos (paar pakken nog, maar niet de goede maat). Verder is er toch geen goede aanbieding op het moment van pampers hè dames, om dan je lihl bon er nog bovenop in te leveren? Bij AH hier trouwens ook geen oude verpakkingen meer in de goede maat (moet 4+) hebben. Hopelijk volgende week dan maar.
op=op heeft nu 3 pakken voor 10 euro! Van pampers active baby 4+ 18 stuks dus 54 luiers voor 10 euro is dat goedkoop?
In de oude pakken zitten er volgens mij 31 a normale prijs 11,68 per pak is 0,38 per luier. Je hebt nu 54 luiers voor 10 is 0,19 per luier ofwel 50% korting.
Heeft iemand het nog geprobeerd bij de kruidvat ???? Ik ga zo denk ik maar proberen voor die 3 volution en head en shoulders denk ik ben er bang voor
Ik heb net een lihl boekje mogen ontvangen via de post (geruild tegen DE punten) dus ik ben helemaal nieuw hierin, en zie door de vele koopjesjagers in dit topic door de bomen het bos niet meer want heb natuurlijk maar 1 bon van alles. waar kan ik nu de beste koopjes halen?
Afgelopen zaterdag geweest Head&Shoulders pakte die wel maar het was een raar bedrag Ik had 4 flessen met 3 bonnen en zou 6 moeten betalen Heel apart, ik heb het niet gedaan, hoor. 3 volution kan je bij de AH inleveren voor flush (als je het wilt natuurlijk).
bij kruidvat pakte het bij bij twee keer korting dus betaald 1,80 voor 2 flessen op 1 bon maar niet 0,80 op 2 flessen
Hhm, ik wilde ook even van elk bonnetje wat halen. Alles op. Best vervelend als mensen met grote hoeveelheden in 1x een schap leeg trekken....
vriendin was net bij de jumbo bleek voor nr3 pampers nog oude prijs van 10,93 te staan kreeg ze uiteindelijk vanwege hun eigen regels twee pakken nw pampers mee voor 0,93 cent