gisteren bij de AH ariel vlekkenverwijderaar,antikal spuitbus,dreft (gewone) en een fles ariel wasmiddel voor 1.37 (anders 13.14) vanavond ga ik nog een keer
Nog tevoren mijn pampers gekocht.... Kom net bij de em te vandaan en nu 3 pakken oude pampers voor maar 16,66 dus met bon voor maar 6,66 Shit....
Lijkt mij stug dat in alle supermarkten alles leeg is... Groot deel van de mensen die de lekker in het leven bonnen ontvangen gooien ze weg...
Ik zag bij jumbo 2 lenor voor 4 euro. Zou je daar de bon nog bij on kunnen leveren? Iemand al geprobeerd?
Je zou het kunnen proberen. Ik doe het niet bij onze Jumbo hier, want die zijn nu strenger geworden in korting op korting, dat doen ze niet meer :x
en het merendeel van de mensen die wel af en toe een bonnetje inleveren.. leveren 1 bonnetje in en bedelen niet hopen bonnetjes bij elkaar
Zeg toch niet dat in alle supermarkten alles op is? Bij de plaatselijke AH waren de lihl artikelen allemaal weg. Limmeke, haha is precies die ene graaierd me voor geweest hier.
he damens, klopt het dus dat je bij de ah de volgende dingen kunt ontvangen: - tandenborstel die momenteel in de bonus met bonnen gratis - ambi pur flush in de bonus met bonnen gratis - olaz fluid met bonnen gratis - dreft met bonnen gratis - lotuskoekjes met bon 0.25 ct - maggi mix 3x in de bonus met bon 1 euro korting of zou deze ook werken op 1 pak? nou las ik een aantals paginas terug dat iemand ambi pur aerosol fris water met de bon van air freshner heeft gehaald. maar welke bon is dat die van 2 of 3 euro? mis ik nog iets? weet iemand of de lenor of vaatwastabletten ergens in de aanbieding is?
Maar ook bij emte gaat korting op korting niet goed kwam ik achter. Ik had drie flessen ariel en moest gewoon 10,20 afrekenen. Ze hadden dus alleen de korting van de bonnen gepakt. Ik hou het wel bij ah.
las ik niet hier ergens dat iemand de bon van de spray ook voor iets anders had gebruikt dat ook van ambi pur is?
de bon van de ambi pur spray kan je gebruiken op de spray die nu voor 99 cent is dan krijg je 1,01 of zo terug meen ik je kan ook de bon van 3 euro gebruiken op de 3 ambi pur wc hangers