ik heb al mijn bonnen uitgezocht en 40 stuks klaar liggen om mee te gaan shoppen bij ah, twijfel of ik het "'durf"in 1 keer ,hahahaha
nou damens, allereerst heel erg bedankt alle lieve moeders die me geholpen hebben met de bonnen. Mijn man is net geweest we hadden van alle bonnen 4 stuks bij elkaar verzameld. Mijn man is 2 x geweest van hij had de verkeerde dingen gehaald dus de eerste keer kocht hij 4 x olaz fluid 1x antikal 4x ambi pure fresh 4x oral b tandenborstel 3x lotus 4x dreft (4x energydrank en brood) echte bedrag: 61.71 met alle kortingen betaald : 16.61 maar mijn man had dus de verkeerde dreft en verkeerde tandenborstel gehaald, de dreft en de tandenborstel van de bonus waren op... dus heb ik hem maar terug gestuurd om die verkeerde dreft en tandenborstels terug te brengen nou die kassiere begreep niks van de bon na lang turen zei ze ja ja dan krijg je 27,20 terug... hahaha dus uiteindelijk hebben we 4 olaz fluid 4 ambi pure fresh 3 lotus 4 energydrank brood 1x antikal gratis gekregen en 27,20 -16,61= 10,59 extra erbij gekregen hahah dat is nog eens lekker boodschappen doen!
Hier net zo'n schijtlijster... Ik doe het in fases, dan valt het niet zo op, ben altijd zo bang om voor lul te staan bij de kassa met enorme aantallen 'gratis' dingen...
Whahahahahahaha....... Dat is pas een geweldige manier van boodschappen doen!!!! Super.... Maar wat zijn ze daar dan eigenlijk oliedom zeg...
zal even mijn boodschappen lijstje neerzetten 2 pampers oranje 3 potjes olvarit keukenrollen 2 toetenvegers 10 ambi pur 5 antikal 6 spuitbus ambi pur 10 afwas middel shoarma vlees 4 hamburgers dreft vaatwasblokjes 6 oil of olaz bambix peyenburg koek 4 lotus koekjes apart verpakt per 2 croma vloeibaar keukenrol 4 tandenborstels dolce gusto koffie 4,88 2 tandpasta oral 2 autodrop 6 mini pakjes gedroogd fruit 2 jong belegen plakjes kaas aluminium folie zakdoekjes sperciebonen thee zonder bonus 180,24 bonus eraf 140,56 58 div bonnen ingeleverd en gepind bij de kassa voor :13.72 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha
WTF... (mag het niet uitspreken hier ) !!!!! Dat heb je goed gedaan zeg!!!!! Zulke enorme aantallen bonnen..... En werd er niks van gezegd? Dan ga ik het van de week ook gewoon in 1x doen...
lol lol dat is helemaal mooi yvon.. ik ga net ff naar andere appie.. gewoon alleen kijken of die wel bonnen accepteren.. dus ik neem nog lading 99 cent producten en een fles H&S en 1 bonnetje.. zoonlief is mee.. aan kassa zit 1 van de meiden die helemaal onder indruk is van mijn knul (bijna 18 en lekker ding al zeg ik het zelf) en ze scant gewoon de bon 2 keer.. dus kreeg 8 euro korting op 1 flesje shampoo
Hihi, goede score... Moet ik alleen nog even een knappe 18-jarige adonis aan mn zij scoren, want met mijn man aan de kassa gaat het alleen maar mis... Die is zenuwachtig voor de bonnen (zucht) en gaat dan tijdens het scannen al vragen, doenzehet, doenzehet... Alsof ze dan niet meer opletten! :x Iemand ervaring met de zelfscan's, hoe gaat dat? Limmeke, ik wacht nog even 2 dagen met versturen van de bonnen naar jou, krijg er wrs nog een stuk of 3/4 die ik mee kan doen in de envelop...
ik denk dat ik mijn zoons volgende keer ook maar inzet, de bijna 18 jarige voor de jonge blonde zaterdaghulp, en de blonde blauw oog van 10 maanden voor de herintredende huisvrouw die net zelf oma is geworden, wedden dat ze erg afgeleid zijn en wie weet ook alles dubbel scannen
oh, das fijn mango.. bij zelfscans kan het geloof ik niet en je man LOL, zie hem al met zon bezweet gezicht staan.. rood aangelopen, met zakdoek steeds voorhoofd afvegen..
ik vond het wel een gok hoor met die bonnen, een hele stapel (extreme couponning), was ietswat zenwachtig. voordat de bonus eraf ging was het 180 euro, oeps. 1 ding weet ik wel, ik ga echt bonnen scoren , dit is nu al een uit de hand gelopen hobby :0, lach me suf
lekker stom dat die bonnen het dubbel doen. ik heb ook het idee dat op een gegeven moment alle bonnen koritng geven ook al koop je dat produkt neit. op mijn kassa bon staat gewoon het koritngsbedrag maar ook geen artikel waar de code op gegeven is. ik leverde op een gegeven moment een bon extra in vand e ambi pur die van drie euro en er ging ook gewoon nog een drie euro vanaf.... raar maar waar
ik heb alle bonnen ingeleverd vand e produkten, maar bijvoorbeeld wel de tandpaasta van 0.99 gepakt en daar ging dan twee euro af.