LIHL november

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    We hadden hier trouwens een hele aardige man achter de kassa die keek echt goed naar de bonnetjes en wist gewoon dat het niet klopte met bijv de dreft enzo en hij zegt lachend straks krijg je nog geld toe dat is nog leuk boodschappen doen :p:p:p

2. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ohh en hier was de luchtverfrisser van ambi pur helemaal niet binnen gekomen en dreft was vrijwel op was echt 1 zooitje
    En ik heb de bonnen van de 3 volution wel ingeleverd maar had ook wel veel ambi pur producten en die 3 volution was hier ook op ;)

3. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Een kennis van ons werkt bij de AH het maakt niet uit als je een ander product koopt van een bon hun sturen gewoon de bonnen op er iets echt wel iemand anders die dat product koopt

Het is eerder dat je dan de tandenborstels niet moet kopen want die bonnen gelden officieel helemaal niet bij hun dus die mogen hun ook niet insturen ;) ik moet zeggen dat ik het echt niet wist dat ze daar niet ingeleverd konden worden...

4. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik houd me ook aan de produkten die op de bonnen staan, en net als limmeke, een oral b voor andere oral b en zo goedkoop, prima. en geld over hoduen omdat dat produkt in de bonus is ook harstikke mooi. maar.......persoonlijk ga ik dus geen bonnen inleveren om zodoende de boel te flessen.
    ik wil ook nog graag terug komen bij mijn appie :)

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik heb met 3 volution bonnen ambi pur flush gehaald. Verder geen gekke dingen uitgespookt, hoor.

6. drukkemoeder

drukkemoeder Actief lid

14 mrt 2012
    150
    0
    16
    NULL
    NULL
    oei wat lees ik nu.... andere bonnen inleveren...
    korting op korting moet kunnen want daar maken ze geen verlies op, maar om nou boodschappen te kopen met verschillende bonnen gaat mij ook iets te ver.....
    we willen natuurlijk nog wel lange tijd kunnen genieten van de A&H en andere supermarkten en op deze manier haken supermarkten wel af omdat ze "geen goede kassastysteem" hebben en dat zou wel jammer zijn.

@limmeke jij bent echt mijn couponqueen!

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    wel vreemd dat de kassa die tandenborstel bonnen wel pakt!
    Ik heb nog geen tandenborstel gekocht bij ah en had er ook niet op gelet dat ze daar niet gelden

8. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ja ik vind het ook heel raar aangezien ze ze wel verkopen
    Ik had vandaag ook de bonnen bij me van naturella maandverband het is dat ze ze niet hadden en ik achteraf zag dat daar AH ook niet op stond anders had het me ook niet opgevallen ;)

9. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Iemand nog behoefte aan:

1x Nestlé Yogolino of Pyamapapje (-1,00 bij 2 pakken)
    3x Nestlé Groeie Start (-3,00 bij 2 blikken)
    3x Oral B opzetborstels (-4,00 bij duopack)
    3x Gilette Fusion Pro Glide Styler (-10,00)

Heb ook nog de bonnen voor de elektrische tandenborstels (-10,00 & -30,00), het Braun scheerapparaat (-30,00) en de Gilette Venus Naked Skin (-50,00)

Wie het eerst komt... ;)

10. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik heb mn bonnetjes allemaal uitgezocht, als het goed is komt er morgen nog een boekje binnen en dan kan ik weer naar de Appie...
    Maar ik ben zo'n drol he, ik durf echt niet met 20 bonnen naar de kassa te gaan, denk dat ik in 2x af ga rekenen oid... ;):)

11. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Word echt zo jaloers als ik dit allemaal lees.

Heb hier 2 boekjes liggen en kan er geen echte klappers mee maken. AH pakt hier geen korting op korting meer. Vorige keer wel.
    Verder hebben wij hier geen supers die mee doen.

Heb tot nu toe alleen nog maar pampers gehaald bij etos tijdens de 5=3 actie.

Baal er echt van, wil ook zo graag.

12. lea

lea Fanatiek lid

hihi ik dus ook, ik denk dat ik het abbonnementje maar opzeg hier, veel te frustrerend!;)

13. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Maar als het zo frusterend is...
    Zou ik mooi op zoek gaan naar een andere appie in de regio als je toch in de buurt bent... :p

Ik ga morgen proberen om de lenor bonnen in te wisselen bij de Jumbo, ze hebben daar nu de actie 2 flessen voor 4 euro, -2 x 1,75 euro, zou betekenen 2 flessen voor 50 cent!
    Nu doe ik dan toch mijn weekboodschappen, dus wie weet valt het niet op... :D
    Ga limmekes tactiek toepassen, als eerste op de band zetten en op het laatste moment pas de bonnen inleveren, neem zoonlief met zn grote blauwe kijkers mee en man mag buiten wachten, kan niks meer misgaan toch, hahaha...

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lol mango

succes :) ik doe het niet meer bij jumbo nadat ik daar aan kassa ben gestrand met alle managers om me heen

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Jumbo doet echt moeilijk

Net in de ah geen probleem

16. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Mwah, hier valt het wel mee...
    Krijg de head&shoulders gratis mee en vorige week was het ook gelukt met die Wella ProSeries Conditioner, afgeprijsd voor 2 euro, met bonkorting waren die ook gratis...
    Oude pamperverpakkingen + lihl, lukt ook!
    Maar goed, niet geschoten is altijd mis, doen ze het niet dan wacht ik wel op een appie-aanbieding en laat ik die flessen mooi achter bij de kassa... ;)

17. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Net bij de dirk van den broek geweest, deze nemen de bonnen aan icm acties

en net bij de dirx drogist 2 grote pakken pampers voor 10 euro gescoord. deze nemen de bonnen ook aan icm acties

:D

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Nou dames, ik ben weer blij hoor. Meeste dingen waren aangevuld en heb leuk gewinkeld.

Beginwaarde 18,01
    Bonus eraf 12,14
    Bonnen eraf 5,14

19. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Vanmiddag ook maar even hier naar de ah gegaan na jullie verhalen.
    Ik heb 1 toiletverfrisser gehaald en 1 pak koffieleutjes moest 0,21 cent betalen en kreeg me bonnen ook weer terug... hahaha
    Maar hopen dat ze volgende week mooie aanbiedingen hebben want nu weet ik dat ze hier ook aan lihl mee doen

20. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nog even bij de ah geweest :), even de reclames gehaald want had nog wat bonnetjes.
    ik heb maar liefst 52 bonnen ingeleverd , schreef ik enigzinds met rode wangen. Enne, helemaal geen probleem. me wel keurig aan de produkten gehouden, tenminste wel de goedkope dreft, en oral b en dergelijke maar neit "zomaar"bonnen ingeleverd.

wacht met enigzinds spanning af wat er volgende week in de actie is bij ah. ik hoop op wasmiddel ariel of dreft

vaatwastabletten zou ook niet gek zijn

Deel Deze Pagina