Hihi, jij durft... En dat iedere keer bij dezelfde appie met die hoeveelheid? Ik ga morgen weer, maar verdeel het wel over 2 transacties, geen zin in gezeur... Voor de liefhebbers, ik heb ook nog in de aanbieding: 5x Swiffer Duster starter kit 3x Naturella enkelpak 3x Naturella dubbelpak
Ik kwam thuis en keek me bon na en nu zie ik dat ze maar 1 bon gescand heeft van vlekkenverwijderaar :x terwijl ik er 2 ingeleverd heb en 2 gekocht heb. Volgende keer maar beter had 10 bonnen ingeleverd en mijn dochtertje zat nogal herrie te maken in het karretje dus dacht het zal wel goed zijn
Ik heb de bonus voor volgende week bekeken maar er is volgens mij niks van lihl in de aanbieding.. Alleen bij de XL de dreft vaatwastabletten maar dat is een voordeelzak dus ik weet niet of dat lukt..
ik was vanochtend bij de jumbo, daar waren de braadkruiden in de aktie, daar ook weer een euro af, ik had vier zakjes voor 1 euro
Missie geslaagd vanmorgen bij de Jumbo... 3 flessen head&shoulders en 4 flessen Lenor voor, jawel... 1 euro! Officieel had het 12 euro (h&s 3x3,99) en 14,20 euro (Lenor 4x3,55) = 26,20 euro moeten zijn! Lenor was nu 2 voor 4 euro in de aanbieding, maar hij pakte de bonnen gewoon, dus 25 ct per fles betaald!
Er zijn 2 soorten altijd 3,99 euro daar, anderen zijn duurder, maar waren niet in de aanbieding dus... Me = happy!!! Ben net bij de ah geweest, zo goed als niks betaald en alle bonnen teruggekregen...
Ik had dus voor 78,47 euro aan LIHL spullen Na aftrek van de bonus was het nog 64,99 euro Na de LIHL bonnen uiteindelijk.... 2,24 euro!!!! Ik was blij dat ik nog meer spullen op de band had gelegd, het zat net even te dicht bij de 0 om de gok te wagen, maar echt wat een heerlijk gevoel als je zoveel kunt besparen... Het meisje achter de kassa zei na het scannen, ik denk dat wij de bonnen weggooien, weet u of u ze nog een keer kunt gebruiken? Ik maar gezegd dat ik dat niet wist, nou zegt ze, neem ze dan maar weer mee en dan kijk je thuis even... Dus... Ik ga straks nog een tas spullen halen voor mn moeder!!! Heb me overigens keurig aan het aantal en de juiste bonnen gehouden (zelfs 1 te weinig ingeleverd kwam ik thuis achter), alleen idd bij de tandenborstels / tandpasta / dreft / ambi pur de goedkopere versies ipv de dure...
Wij hadden de folder net binnen, staat helemaal niks bijzonders in van LIHL, dus een weekje wachten nog op de wasmiddelen denk ik...
hier ook de folder binnen, helaas deze week, hopelijk nog wel een mazzel aan bieding voor de 31ste december enne....de bonnen terug, hahahahahaha is mij nog niet gelukt!
Huh 2 soorten 3,99, dan moet ik nog maar eens goed kijken bij de jumbo. De goedkoopste die ik kon vinden van de week was 4,57.
Heb even gekeken, het is de Head&Shoulders Herstel en Verzorging (met oranje voorkant) en de standaard H&S volgens mij... Ze zijn echt 3,99 euro, heb inmiddels al 8 flessen gehaald (en nu zijn mn bonnen op, haha)! Vanavond nog een keer naar de appie geweest, met dezelfde bonnen, weer een lachertje... Zal straks even rekenen hoe of wat!
Dan verschilt dat per Jumbo zeker. Die herstel en verzorging (met oranje sticker) heb ik van de week gekocht en kost hier 4,57 bij de Jumbo. De andere soorten waren allemaal 4,67. Vreemd. Kan me voorstellen dat je dan zoveel mogelijk flessen shampoo ophaalt als je ze gratis kan krijgen.
Vanavond bij de appie nogmaals ingeslagen, dit keer voor mn ma... Totaal aan LIHL producten: 69,03 euro Na aftrek van de bonus: 56,04 euro Na inleveren bonnen: 5,04 euro Ook dit keer wist het meisje niet wat ze met de bonnen moest (ander meisje / andere appie dan vanmiddag, dat wel...) maar ik vond het té genant worden om te zeggen dat ik ze nog wel weer een keer mee terug wilde hebben, dus maar gezegd dat ze ze moest bewaren omdat ze ingeleverd moeten worden... Wil ze ook geen poot uitdraaien en het moet wel leuk blijven...
Wel vreemd dat er onderling zo'n verschil in zit, zou niet moeten mogen... Heb het net op mn bon teruggekeken, maar kan er niet meer van maken, staat toch echt 3,99 euro!
Ik geloof je wel hoor. Maar raar inderdaad dat er verschil inzit bij de jumbo's. Waar woon jij Mango, dan moet ik daar ook maar eens naar de jumbo
ik heb een paar weken geleden ook head en shoulders bij jumbo gekocht tijdens de 1 plus 1 gratis en toen waren ze ook 3.99. dus was helemaal goede deal jammer hoor dat appie deze week geen produkten voor ons heeft