Mag ik van iemand de code van het braun scheerapparaat. Eventueel wil ik het ook wel ruilen voor een andere bonnetje (pampers heb ik niet gehad)
Ik ben ook op zoek naar de code van ariel (wasmiddel of vlekverwijderaar) hoef het bonnetje niet, alleen de code! Scheelt me toch weer iets! Bedankt alvast! Ik heb ook nog verschillende bonnen, dus mocht je een bonnetje willen of iets ruilen, laat het maar weten!
Is hier ook iemand met Pamperbonnen die je niet gebruikt. Dan zou ik wel graag willen ruilen (oranje of groene pakken). Ik heb heel veel andere LIHL bonnen te ruil, of AH dierenkaartjes of C1000 kortingskaarten.
dankjewel maar deze code is al eens eerder gebruikt (zegt de site) zo vaag dat deed hij bij mijn codes ook. Als ik je andere code ook nog mag proberen graag
stuur je ff andere pm en wazig is het.. want weet zeker dat deze bonnen niet gebruikt zijn.. maar ik had het met bijna alles bij wehkamp
In mijn bonusmail staat: Lenor, Dash of Dreft 2e gratis... Zal straks de folder wel krijgen, maar volgens mij alleen op het gewone wasmiddel! Edit: heb even ingelogd, de tabs staan er idd niet tussen!
Wat vaag dat je die code niet kan gebruiken. Ik heb er niks mee gedaan. Nou misschien doet deze code het wel: NB607HPKC
Eindelijk wasmiddel ! Ik heb zowel lenor als dreft 4x dus dan heb ik ze gratis of niet? Vandaag bij jumbo geweest. Ik moest echt vaatwas tabletten hebben dus dacht laat ik toch maar een zakje halen met mijn lihl bon. Ik pak een zak uit het schap en zie een prijs van 6 euro nog wat. Maar ik vond de zak wel erg groot. Zaten er 60 in dus ik dacht dat klopt niet dus even kijken waar in het schap dan die 21 stuks zakken stonden. Niet te vinden. Dus mijn man naar de kassa om te vragen of je echt een zak van 60 stuks voor die 6 euro nog wat kreeg. Mannetje van jumbo mee naar het schap bleken de kleine zakjes erachter te liggen.zegt mannetje tegen ons..nou dan leg ik deze zak bij de kassa neer die krijgt u gratis. Haha da'pas voordelig!
Dat is pas goedkoop! Ik kijk bij Jumbo ook altijd goed naar de houdbaarheidsdatum. Datum van vandaag of morgen mag je gratis meenemen. Zo hebben wij vaak gratis melk of toetjes. Als iets over datum is, krijg je ook een vervangend product voor niks mee.
Morgen de dreft halen en lenor. Maar wat zou de voordeligste aankoop zijn. Ik denk de lenor 1 plus 1 apart af te rekenen van de dreft. Anders krijg je minder korting? En hoeveel bonnen inleveren, heb nl geen idee hie duur fles dreft is Hoe gaan jullie het doen?
Ik blijk 5 stuks van ieder te hebben dus ik ga van ieder 5 flessen halen. Zou dan gratis moeten zijn. Je mag toch best 1 fles dreft halen en dan 1 fles lenor gratis of niet? Ik heb trouwens even alles in excel gezet wat ik tot nu toe gehaald heb: 3x lotuskoekjes 3x antikal 3x Oral B tandenborstel 3x Oral B tandpasta Ariel Vlekverwijderaar Ariel Vlekkenbooster 4x Maggie Maaltijdmixen 3x Ambi Pur Fris water 3x Ambi Pur Flush starter 3x Ariel wasmiddel Betaald: 3.82 euro hahahaha En dan heb ik nog de dreft handafwas en nog een vlekverwijderaar gemist want die waren op. Oral B is overigens ook in de bonus en heb nog een bonnetje voor een tandenbortsel en eentje voor een tandpasta. De kleine hier moet een nieuwe tandenborstel. Dus ik wil eigenlijk twee babytandenborstels en nog een tube tandpasta gaan halen.