Dat was ik wat maf dat ze bij jullie ook verkeerd stonden. Ik ben terug van ah. Dreft was bijna op. Nog 6 flessen en had er 5 nodig. Ik stop ze in mijn karretje en liet duidelijk iemand die dat ook wilde beteuterd achter haha! Uiteindelijk 5 flessen dreft, 5 lenor, 2 oral b baby tandenborstels en een tube tandpasta voor jawel 1 cent!
Zo wat een aantallen komen er voorbij kom ik aan met 3 bonnetjes Net bij bij ah 2 flessen Dreft color 1 fles lenor Van 14,67 min bonus 7,34 min lihl 7,55 terug 0,21
hoezo hebberig? waarom geld laten liggen als je het nu kan besparen? ik heb een groot gezin te onderhouden.. dus alle besparingen zijn hier meer dan welkom
Meis, niks van aantrekken. Je hoeft jezelf niet te verdedigen Het leven is al duur zat, en het word alleen maar duurder dus is alles meegenomen!
Ik had ergens gelezen dat bij jumbo de vaatwastabs verkeerd stonden. welke vaatwastabletten zijn dat ga ik morgen ook kijken heb ook nodig hihh
maar hoezo zou je die dan gratis krijgen, als je ze al voor de prijs die voor het schap staat krijgt?
Heeft iemand voor mij de code voor de Gilette fusion proglide styler? Wilde hem graag bestellen bij de Wehkamp voor mijn man, moet toch kleren hebben daar. Hoef dus niet het bonnetje,enkel de code. Hopelijk wil iemand mij deze pb-en? Alvast super bedankt!
Bedankt! Ik ga hem vanmiddag even proberen, zit nu op telefoon. Bij mijn code zegt ie telkens dat het bonnummer onjuist is,heel vervelend!
Bij mij stonden ze in het schap voor 6 euro nog wat. Ik kon in eerste instantie de prijs van de grote zak niet vinden, dus na gaan vragen. Bleek dat de grote zak dus in het verkeerde schap stond en daarom kreeg ik hem gratis mee.
Jeetje, en hoe gaat dat dan verder? Krijg je daar nog een correctie op of meld je het zelf? Raar hoor!