Hier ook nog niks binnen, ben benieuwd of ik ze uberhaupt nog krijg... Even een tip, gewoon een oproepje doen op fb, er zijn zoveel mensen die het blad binnenkrijgen en vervolgens ongebruikt weggooien, zonde!!!
ik heb ze deze keer alweer niet met 3 kleine kids kan ik het boekje zo goed gebruiken. Mocht er iemand zijn die het boekje niet gebruikt kan ik hem goed gebruiken! En zie ik het nou goed... doet wehkamp ook niet meer mee.... zal wel jammer zijn eerst truus eruit en misschien ook wel wehkamp... hopelijk doet A&H nog wel mee
Hier nog niks, maar Sandd komt hier alleen op dinsdag en vrijdag. Hopelijk weer pampersbonnen want het raakt op hier!
Hier komt het Sandd-mannetje ook altijd op dinsdag en vrijdag. Ik hoop dat het Sandd-mannetje mij deze week ook bonnetjes brengt ....
mocht ik morgen de bonnen ontvangen, pamperbonnen gebruik ik niet dus ik laat het jullie weten als ik de bonnen heb
ik heb ze binnen, 1+1 gratis pampers simply dry en 2x 10 euro korting bij 2 pakken pampers, zo ken ik goed gebruiken!
wauw...ze zijn er weer!! spannend.. wie ze over heeft er er niet mee doet!!! ik wil ze heeeeeeeeeeeel graag!! thanx alvast !!
Ik hoop als ze nog komen ik eindelijk ook eens pamperbonnen krijg. Ik krijg nooit de simply dry en die wil ik juist zo graag.
ik zie nix op de wehkamp site... en ze hebben meestal ook kortingen als het lihl boekje binnenkomt...
Ik heb de bonnen ook binnen. Helaas geen pamper bonnen... Toch raar, eerst kreeg ik ze altijd en nu de laatste paar keer opeens niet meer... Weet iemand eigenlijk waarom er verschil in die bonnen zit?