Dat is dus ook wat ik lees, dus heb ik het toch goed gelezen want vlees valt toch gewoon onder vers vlees. Neem aan dat ze geen "niet vers" vlees verkopen.
Haha, best lastig als je de regels van het bedrijf waar je werkt irritant vindt! Haha ik vind het wel grappig
Maar je deed het toch ook expres om het gratis te krijgen n.a.v mijn bericht? maar dat hoeft zij niet te weten daar niet van haha!
Haha nee inderdaad hoe zij niet te weten Maar stel dat je het echt niet weet is toch behoorlijk klant onvriendelijk! Hun horen zelf netjes te melden owh mevrouw nu is het gratis! Gefeliciteerd... Maar goed zij dacht 18 euro ja daag ga ik niet weggeven!
Ow is het zo dat als er iets verkeerd geprijsd staat bij de Jumbo dat je het dan gratis meekrijgt?? Moet ik toch eens beter gaan opletten
Heb ook de code voor 7,50 korting ontvangen, maar ze hebben het systeem aangepast. Hij pakt de bon nu alleen als je echt voor 50 euro besteld! Dus helaas....(maar wel zo eerlijk!)
Directe dan wel indirecte uitbetaling van waardebonnen is verboden, daaronder begrepen doch niet beperkt tot: (i) het - op welke wijze dan ook - inwisselen van de waardebon voor geld; (ii) het bijschrijven van de waardebon op uw saldo bij wehkamp.nl dat staat er nu onder als ze er dan ook voor zorgen dat ik dan al mijn waardebonnen gewoon kan verzilveren..
Hebben jullie die bon van 7,50 euro in de mail gehad? Kan mijn mail niet openen vanwege een fout. Hopelijk krijg ik ook zo'n bon hihi
Heb hem gehad. Is geloof ik gewoon alstublieft. Dus nu vanaf 50 euro? Nou bestel ik gewoon luiers dan moet ik er wel aankomen.
Dat is alleen voor de zuivel en niet voor vlees Vlees, beleg of gebak moet echt de datum van vandaag hebben Van zuivel bv toetjes of melk de datum van vandaag of morgen
Krijg ik bonnen van mijn buurvrouw waar zij helemaal niets mee doet doen ze het mooi niet op wehkamp! Ben natuurlijk weer geblokt en heb maar een mail gestuurd wordt er zo moe van ...
Ik heb alle codes geprobeerd uit mijn boekje bij Wehkamp, maar hij pakt geen enkele code. Denk dus een fout bij hen.
Wehkamp, het blijft een vaag iets. Had dus voor 8,56 besteld. Stond er 3euro nogwat open. Betaald en nu het saldo op 0.00 Najah, ik vind het best maar er klopt niks van!