oke.. ja, dat doe ik dus niet.. meer bonnen inleveren dan ik heb aan artikelen.. ben benieuwd of het lukt en je geen oplettende kassajuf treft
Tsja, dat gaat me persoonlijk echt veel te ver... Natuurlijk is het leuk om te couponnen en de beste acties uit te zoeken om zo min mogelijk te betalen, maar dit is (in mijn ogen) misbruik maken van het systeem... We mogen al in onze handjes knijpen dat je (nu nog) 3 bonnen in kan leveren bij een 2+1 actie, en dan nog meer in leveren zonder te kopen... niet mijn manier!
Ik vond het al zo gek, maar snap hem nu. Dit doe ik dus ook niet. Ik heb twee bonnen nog van Ariel en ga gewoon netjes 3 flessen meenemen. Betaal ik dus 6 nog wat voor drie flessen. Ook netjes toch? Ik ga wel de dreftbonnen inwisselen op de grote zakken als de kleintjes niet in de bonus zijn.
Ik koop de juiste artikelen voor de juiste bonnen, geen grote zakken terwijl de kleine op de bon staan., je kan het ook zo zien dat ik een bon inlever voor de gratis fles en ah toch mooi de 3.25 kan declareren. Iemand zonder bonnen Krijgt ook de gratis fles en daar krijgen ze geen 3.25 op terug. Jammer dat dit gelijk veroordeeld wordt .
Bonnenboekjes gekregen van collega 's, buren, kennissen en geruild tegen d e punten . Maarre, ik lees hier nog mee maar niet meer schrijven want erop" veroordeeld" worden ....... Grote pakken kopen met bonnen kan wel? Ambi pur inleveren en andere bussen kopen kan wel? Bon inleveren voor wasmiddel die al gratis is kan wel? Succes
wat is nou eigenlijk voordeliger 3 pakken luiers voor 33,- met 10 korting eraf 23,- bij de etos of twee pakken bij albert heijn 2 voor 11,nog wat. denk het laatste wat denken jullie?
sabine1706 albert heijn dus toch goedkoper en etos pakte het bij mij hier bij de vorige ronde wel toen en een keer actie hadden van 3 halen 2 betalen
Je hoeft je toch niet te verdedigen? Harstikke leuk juist dat je zoveel bonnen hebt Of nu 10 mensen ze NIET gebruiken of één iemand ze namens die 10 mensen gebruikt Gewoon blijven posten hier hoor. Want als het er op aan komt klopt het bij niemand. Korting op korting mag niet en officieel ook maar 1 bon per product.
Ik ben het met jou eens hoor wat maakt het uit er is heus wel iemand die de andere artikelen koopt waarop AH jou bonnen kan inleveren.. Ik had de vorige keer ook een extra bon ingeleverd en dat ''kon'' ook niet Maar de bonnen voor de tandenborstels inleveren die je niet ''mag'' inleveren bij de Ah ?? bonnen van gillette gebruiken op scheermesjes waarvoor ze niet bedoeld zijn ?? ( ik heb dat ook gedaan hoor) dat hoort ook niet toch ??? Ook heb ik op 3 zakjes braadstomen gewoon 3 bonnen ingeleverd waardoor ze gratis waren Het is allemaal al duur genoeg toch ??
blije yvon, niet verdedigen. Ik koop ook niet op zo'n grote schaal in hoor. Heb ook niet zoveel bonnen en geen zin er moeite voor te doen. Toen truus er nog was heb ik ook grootschalig (mis??)gebruik gemaakt van de korting over korting. Ik zeg; alles is duur genoeg, en als je zonder problemen kunt afrekenen bij de kassa is er geen probleem. Moeten ze hun zaken maar op orde hebben.
ik veroordeel niet ik zeg alleen dat ik zelf niet meer bonnen inlever dan dat ik artikelen heb hehehe.. maar dat zou hier ook niet lukken denk ik met die pieperds achter de kassa over de vele bonnen.. rondvragen kan je een hele hoop bonnen opleveren want zoveel mensen gebruiken ze niet en gooien ze anders gewoon bij het oud papier.. wat ik nog steeds niet snap trouwens
Ik veroordeel je niet, maar ik zeg gewoon dat het niet mijn manier is... Kijk, ik profiteer ook van het feit dat de ah zijn systeem niet op orde heeft, maar ik lever niet meer bonnen in dan dat ik producten koop, dat is gewoon niet mijn stijl... Dat jij dat wel ok vindt prima, maar ik mag daar toch wel mijn mening over geven? Btw. ik had ook 6 of 7 boekjes, viavia en 1 van mp, ideaal...