LIHL november

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Vraag me trouwens af of AH volgende keer nog meedoet.. of het kassa systeem eindelijk kloppend heeft..
    want dit kost appie toch handenvol met geld.. met die mutsen die de bonnen doorscheuren en wegflikkeren.. of weer meegeven etc..

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ben ik ook heel benieuwd naar...
    Ik heb ook 1x al mijn bonnen (25) teruggekregen en dus nogmaals kunnen gebruiken!
    Vraag me dan ook af of ze die bonnen wel weer in moeten leveren bij p&g of dat ze gewoon de in het systeem gescande codes doorsturen, want dat zou wel eea verklaren!

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Kan iemand voor mij kijken in het boekje hoe je een verhuizing kunt doorgeven? Alvast bedankt!

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik heb mijn verhuizing via hun site doorgegeven en krijg de bonnen nog steeds.

5. joosv

joosv Actief lid

9 feb 2012
    236
    0
    0
    NULL
    Betuwe
    Kan dit zo snel niet vinden in het boekje.
    Misschien via de site van Lekker in het leven?

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb de bonnen niet meer gekregen deze keer, maar zag ook dat mij e-mailadres ineens niet meer bekend was op de site. Dus maar even een nieuw accountant aangemaakt.

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Limmeke, ik dacht zelf om volgende keer in de wijk een briefje in de bus te gaan gooien. Gebruikt u de bonnen niet, mij maakt u heel erg blij mee, zoiets. Of is het raar? Twijfel een beetje.

8. Jo77

Jo77 Actief lid

13 jul 2006
    412
    0
    0
    Friesland
    Is er vandaag al iemand bij de Ah geweest en heeft Pampers gehaald? Zo ja, kreeg je daar ook korting op (omdat ze nu in de bonus zijn).

9. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Was hier vorige week bij de AH. Had 1 bon teveel ingeleverd kwam ik tijdens het afrekenen achter. Netjes vermeld. Hoofd werd erbij geroepen omdat de bon er niet meer af ging. Toen werd me verteld dat ik de volgende keer gewoon de volle pond moest betalen en dat hun de bonnetjes alleen maar op hoefde te sturen. (Was van een product dat ik anders niet zou kopen, dus was gewoon korting op mijn andere boodschappen). Tevens kreeg de medewerker te horen op haar vraag waarom deze dan wel gescand had, 'alle bonnen scannen' ....
    Ik haal dan wel alleen hetgeen er op de bon staat (bovenop de bonuskorting), maar het boeit de AH volgens mij helemaal niet!

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nee, volgens mij ook niet. Ik mocht van de baas met Dreft bonnen Sun afrekenen dus tja...

11. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Nee ik ook nog steeds niet

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Neee geen reactie.. Denk dat we FB van wehkamp moeten volgooien daar antwoorden ze wel heel erg snel ;)

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Net een mail terug van Wehkamp en grrrrr ze doen net of hun neus bloed en leggen de stappen uit van de code alsjeblieft :x

terwijl ik duidelijk lekker in het leven vermeld heb ...

14. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja....heb geen zin in een hele discussie :(bij mij wordt er elke keer gevraagd door de cassierre wat ze ermee moet doen, ikz eg dan altijd keurig ze horen in je kassala en ze nog nooit mee naar huis terug genomen, had makkelijk gekund, vanmiddag ook nog.

ik hoop dat jullie allemaal veel plezier beleven aan de bonnen, ik in ieder geval wel en ga zeker gebruik maken van de bonus aanbiedingen de komende weken. heb nog wat bonnen en wil ze graag besteden bij de ah.
    de ah heeft gewoon een goede klant aan me, ze krijgen de volle mep voor de bonnen, ook voor de gratis flessen die elke klant mee krijgt bij een 2 plus 1 aktie.
    ik heb lekker geshopt en weinig afgerekend en mijn huishouden draait het eerste half jaar gratis met wassen :)

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Wahahaha, nou niet helemaal want water en electra moet je toch wel betalen :D:p

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hier ook nog geen reactie van Wehkamp, ja op de alsjeblieft code die ook niet werkt wel maar niet op de Lihl vraag...heb maar even berichtje op hun fb gezet.

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, heb Wehkamp een bericht gestuurd via Facebook en bingo binnen een half uur een reactie. Ben nu aan het berichten met ze, maar vind het wel bijzonder dat ik een week lang geen reactie krijg via de klantenservice en via Facebook binnen een halfuur... ben benieuwd hoe het afloopt

18. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    face book werkt uitstekend met klachten, wij hebben in september een klacht neergelegd van de vlucht met transavia op hun pagina en we zaten al 2 weken op reactie te wachten via de gewone post, facebook reactie was er in een kwartier!

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hier inmiddels ook even gebeld met klantenservice, advies gewoon bestellen en codes even mailen dan wordt het verrekend.
    En net ook FB reactie die op hetzelfde neerkomt dus volgens mij komt het goed.

20. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ja ik. Twee pakken baby dry voor 12,87

weet iemand nog waar die zak vaatwastabletten kostte bij jumbo. Iets van 18 euro toch? Want bij ah zijn ze 14,99. Van de week eens met mijn bon daar heen.

Deel Deze Pagina